روحانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت را معرفی کرد

رئیس‌جمهور با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد روز سه‌شنبه (8 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، طی حکمی وزیر صنعت، معدن و تجارت را معرفی کرد.

روحانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت را معرفی کرد
کد خبر: 435971
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۸ ۱۵:۴۹:۰۲

اعتمادآنلاین| علیرضا رزم‌حسینی با حکم رئیس‌جمهور به‌عنوان «وزیر صنعت، معدن و تجارت» منصوب شد.


حسن روحانی رئیس‌جمهور با استناد به اصول 87 و 133 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد روز سه‌شنبه 8 مهرماه مجلس شورای اسلامی، طی حکمی آقای علیرضا رزم‌حسینی را به عنوان «وزیر صنعت، معدن و تجارت» منصوب کرد.

متن حکم روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علیرضا رزم‌‌حسینی

با استناد به اصول هشتاد و هفتم و یکصدوسی‌وسوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ هشتم مهر مجلس شورای اسلامی، جنابعالی به سمت «وزیر صنعت، معدن و تجارت» منصوب می‌شوید تا با به کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران شایسته، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و مأموریت‌های ابلاغی رئیس‌جمهور اقدام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت محترم وزیران و با حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل «منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید» در انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» و خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها