کد خبر: 436121
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۹ ۱۲:۰۸:۰۳
| |

علی محمد نمازی فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

عملی نشدن وعده‌های انتخاباتی، دلسردی مردم را به دنبال دارد

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: شدت نارضایتی مردم و  درجه بی‌اعتمادی در جامعه به یک نقطه خطرناک رسیده و بنده تعجب می‌کنم که چرا مسئولان به چنین قضیه مهم و اساسی توجه نمی‌کنند.

عملی نشدن وعده‌های انتخاباتی، دلسردی مردم را به دنبال دارد
کد خبر: 436121
|
۱۳۹۹/۰۷/۰۹ ۱۲:۰۸:۰۳

اعتمادآنلاین| علی محمد نمازی فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به وجود حاشیه‌های انتخاباتی و تاثیرگذاری آن در اعتمادسازی میان مردم و مسئولان اظهار کرد: برخی از شعارهایی که قبل از انتخابات داده می‌شود، ممکن است عملیاتی نشود و طبیعتا نارضایتی‌ها و دلسردی‌های مردمی را به دنبال خواهد داشت.

او ادامه داد: نارضایتی مردم از وعده‌های غیرقابل تحقق دولت، موجب کاهش اعتماد مردم شده و این موضوع کاملا در جامعه مشهود است؛ برای مثال ما حتی کاهش این بی اعتمادی را در انتخابات مجلس یازدهم هم مشاهده کردیم.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: شدت نارضایتی مردم و درجه بی اعتمادی در جامعه به یک نقطه خطرناک رسیده و بنده تعجب می کنم که چرا مسئولان به چنین قضیه مهم و اساسی توجه نمی کنند.

نمازی تاکید کرد: در صورت ادامه روند بی‌اعتمادی و نارضایتی، انتخابات ریاست جمهوری 1400 درگیر کاهش شدید مشارکت می‌شود، مگر اینکه تحولی در چنین دغدغه‌ها و مشکلات رخ دهد.

او یادآور شد: لازم است که اشتباهات مدیریتی کشور رفع شود، وگرنه با ریزش عجیب رای‌دهنده در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مواجه خواهیم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها