«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دور دنیا | وقتی خدا نخواهد کسی بمیرد، چه می‌شود؟ + ویدئو

یک زن کلمبیایی که از چند حادثه بسیار خطرناک جان سالم به در برد بعد از به هوش آمدن گفت، خدا نمی‌خواهد من بمیرم.

دور دنیا | وقتی خدا نخواهد کسی بمیرد، چه می‌شود؟ + ویدئو
کد خبر: 436135
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۱ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک زن کلمبیایی که از چند حادثه بسیار خطرناک جان سالم به در برد بعد از به هوش آمدن گفت، خدا نمی‌خواهد من بمیرم.

به گزارش اعتمادآنلاین، روزنامه سان با استناد به ویدئویی که در رسانه‌های محلی کلمبیا منتشر شده بود خبر داد، یک زن که بعد از مضروب شدن به دست نامزدش به مدت 2 سال ناپدید شده بود روی تخته شکسته‌ای در میان امواج اقیانوس از آب خارج شد.

آنجلیکا جایتان 46ساله در حالی توسط دو ماهیگیر در 1.2 مایلی سواحل یکی از شهرهای کلمبیا از آب خارج شد که دیگر رمقی برایش باقی نمانده و در آستانه مرگ بود.

ماهیگیری که این زن را از وسط دریا نجات داد به رادیو کاراکول کلمبیا گفت: ابتدا تصور می‌کردم یک تخته شکسته روی آب است، اما لحظاتی بعد آنجلیکا دست خود را بلند کرد.

آن‌طور که ماهیگیر تعریف می‌کند، زن بعد از نجات یافتن گفته است: دوباره متولد شدم. خدا نمی‌خواهد من بمیرم.

ماهیگیر و همکارش به سرعت زن را به ساحل منتقل کرده و افراد حاضر در ساحل نیز تا زمان رسیدن آمبولانس کمک‌های اولیه را به او رساندند.

آنجلیکا که روز حادثه به سختی قادر به سخن گفتن بود چند روز بعد که بهبود نسبی پیدا کرد به این رادیو گفت: بعد از 20 سال زندگی مشترک با نامزدم به شدت از سوی او مضروب شدم. او با هدف کشتن من نیمی از استخوان‌های صورتم را شکست اما در نهایت موفق شدم از خانه فرار کنم.

او زمان فرار خود را سپتامبر 2018 اعلام کرده و می‌گوید: خدا را شکر توانستم از مرگ حتمی نجات پیدا کنم. بعد از آن به مدت 6 ماه در شهر بارانکویلا در پناهگاه بی‌خانمان‌ها زندگی را به سختی گذراندم تا وقتی که دیگر نتوانستم در آن شرایط بمانم. مدتی هم سرگردان بودم تا اینکه تصمیم گرفتم به همه چیز پایان دهم از این رو خودم را در دریا انداختم؛ اما پس از مدتی ماهیگیران مرا روی یک تخته پیدا کردند و نجاتم دادند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها