سوالی از رئیس هیات مدیره؛ چه قدم مثبتی برای استقلال برداشته‌اید؟

بیانیه باشگاه استقلال درباره برکناری احمد سعادتمند را خواندید. احتمالا شما هم مثل ما تعجب کرده‌اید. اینهمه خطا و سکوت هیات مدیره در این ماهها؟ چرا روزهایی که این سهل انگاری‌ها صورت می‌گرفت رئیس هیات مدیره یعنی خلیل زاده سکوت کرده بود؟

سوالی از رئیس هیات مدیره؛ چه قدم مثبتی برای استقلال برداشته‌اید؟
کد خبر: 436277
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۰ ۰۹:۱۸:۳۸

اعتمادآنلاین| بیانیه باشگاه استقلال درباره برکناری احمد سعادتمند را خواندید. احتمالا شما هم مثل ما تعجب کرده‌اید. اینهمه خطا و سکوت هیات مدیره در این ماهها؟ چرا روزهایی که این سهل انگاری‌ها صورت می‌گرفت رئیس هیات مدیره یعنی خلیل زاده سکوت کرده بود؟ او که از روز اول ورود احمد سعادتمند نشان داد مخالفش است، چرا هیچ نگفت؟

آیا خلیل‌زاده نمی توانست جلوی این ضررهای بزرگ را بگیرد؟ آیا هیات مدیره نباید به موقع اقدام می کرد؟ چرا هیات مدیره اینقدر خنثی بود؟ وقتی آنها در این بزنگاهها سرشان را زیر برف کرده بودند، حالا چه توقع است که در راس باشگاه قرار بگیرند و درست عمل کنند؟ آیا استقلال می‌تواند با آنها امیدی به موفقیت داشته باشد؟

قطعا هر عضو هیات مدیره استقلال که دلش برای این باشگاه می‌سوخت، در همان ابتدا جلوی ضرر را می‌گرفت. رودروی سعادتمند می‌ایستاد که این کارها و این اقدامات ضرر مالی برای استقلال به همراه دارد. چرا در روزهایی که آنها خبر داشتند مذاکرات با استراماچونی به بن بست رسیده و آلکساندر نوری هم نمی‌آید، دوباره سکوت کردند؟

شکی وجود ندارد که در ماجرای به وجود آمده برای استقلال نه فقط سعادتمند که تک تک اعضای هیات مدیره مقصر هستند.حتی آنهایی که با استوری گذاشتن و نامه زدن به رییس قوه قضاییه فقط خودشان را نشان برجسته کرده اند و در ظاهر خودشان را در قلب هواداران جا کرده اند.آقایان؛تک تک شماها بیایید و بگویید کدام قدم مثبت را برای استقلال برداشته اید؟

استوری را که من و امثال من هم می توانیم در فضای مجازی بگذاریم.وظیفه اعضای هیات مدیره چیست؟آیا غیر از این است که باری را از روی دوش تیم بردارند و با تامین منابع مالی اجازه ندهند تا آب از آب تکان بخورد؟آقایان همه شما مقصر هستید،از خلیلیان و سعادتمند گرفته تا عبدیان و هر کسی که در آن باشگاه سمت دارد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها