برنامه حزب اعتمادملی برای انتخابات 1400 چیست؟

عضو شورای حزب اعتماد ملی گفت: پایان حصر کروبی و آغاز فعالیت‌های حزبی وی، برای ما یک آرزو و ایده‌آل است اما بعید می‌دانم که به این زودی این اتفاق بیافتد اما امیدوارم که بشود.

برنامه حزب اعتمادملی برای انتخابات 1400 چیست؟
کد خبر: 436555
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۲ ۰۶:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدصادق جوادی حصار، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، در پاسخ به اینکه این حزب تاکنون جلساتی با محوریت انتخابات 1400 برگزار کرده است؟ گفت: هنوز در رابطه با انتخابات جلسه تشکیل ندادیم اما در تلاش هستیم که در آینده نزدیک، جلساتی با محوریت انتخابات را تشکیل بدهیم.

این چهره اصلاح‌طلب افزود: البته در خصوص تشکیل ستادهای انتخاباتی هم جلسه تشکیل ندادیم اما بحث‌ها در مورد انتخابات در مرحله، آغاز است.

جوادی حصار در واکنش به این پرسش که حزب اعتماد ملی به تازگی با احزاب اصلاح‌طلب جلسه تشکیل داده است؟ تصریح کرد: خیر، با احزاب دیگر جلسه تشکیل ندادیم.

عضو شورای حزب اعتماد ملی در خصوص راهبرد این حزب در انتخابات 1400 و نحوه ورود آن به انتخابات اظهار کرد: در این مورد هنوز تصمیم گرفته نشده است اما رفتارهای این حزب عضو جریان اصلاح‌طلب در انتخابات گذشته، حکایت از این دارد که حزب اعتماد ملی در مجموع، با دیگر احزاب اصلاح‌طلب هماهنگی بالایی دارد و به صورت عضوی از شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، عمل کرده است.


جوادی حصار در رابطه با فعالیت‌های حزبی دبیرکل حزب اعتماد ملی که در حال حاضر در حصر قرار دارد، ادامه داد: پایان حصر کروبی و آغاز فعالیت‌های حزبی او، برای ما یک آرزو و ایده‌آل است اما بعید می‌دانم که به این زودی این اتفاق بیافتد اما امیدوارم که بشود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در مورد فعالیت‌ها و تلاش‌های حزب برای پایان حصر کروبی خاطرنشان کرد: تلاش‌هایی در این زمینه کردیم و ادامه خواهیم داد اما تلاش‌ها به نحوی هستند که اگر نتیجه‌ای داشته باشد، جامعه از نتایج آن مطلع می شود.

جوادی‌حصار در پاسخ به اینکه در حال حاضر امکان فعالیت سیاسی و حزبی برای کروبی فراهم است؟ تصریح کرد: به دلیل اینکه کروبی در حصر است امکان فعالیت سیاسی و حزبی ندارد.

این عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در واکنش به اینکه آیا دبیرکل راهبردها را با اعضای حزب در میان می‌گذارد؟ افزود: به صورت معمول چنین اتفاقی نمی‌افتد، البته اگر گفتگویی باشد، روشن و آشکار نیست و اگر نتیجه‌ای هم داشته باشد، نتایج مشاهده خواهد شد.

جوادی حصار در پایان در خصوص نحوه ورود جریان اصلاح‌طلب به انتخابات 1400 یادآور شد: رفتارهای اصلا‌ح‌طلبان در انتخابات متاثر از نوع نگاه مراکز تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در سطوح مختلف حاکمیت است، به این ترتیب که هر اندازه امکان مشارکت بیشتر و موثرتری وجود داشته باشد، به انسجام رفتار اصلاح‌طلبان بیشتر کمک می کند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها