وزیر ورزش و جوانان:

پیروزی پرسپولیس باعث حفظ وحدت و غرور ملی می‌شود

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، درباره بازی امروز پرسپولیس برابر النصر گفت: امیدوار هستیم نماینده کشورمان امروز فینال غرب آسیا را ببرد، اتفاقی که باعث حفظ وحدت و غرور ملی می شود.

پیروزی پرسپولیس باعث حفظ وحدت و غرور ملی می‌شود
کد خبر: 436599
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۲ ۰۹:۰۹:۰۸

اعتمادآنلاین| وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تغییر قیمت ارز و اینکه طبیعتا ورزش هم نمی تواند شرایط عادی را پشت سر بگذارد، گفت: در مسیر خود دچار تنگناهایی شده‌ایم اما مطمئن هستیم در ادامه عمر دولت از حمایت های لازم برخوردار خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر در مراسم رونمایی از تندیس های سید علی اکبری حیدری(کشتی آزاد)، رحیم علی آبادی(کشتی فرنگی) ابراهیم جوادی(کشتی آزاد)، زنده یادسیامند رحمان(وزنه برداری جانبازان و معلولین) و شهید ابراهیم هادی(کشتی گیر و باستانی کار) که با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، اظهار کرد: ورزش کشور با حمایت های دولت در روزهای سخت توانسته بهترین نتیجه را در ادوار جام جهانی در سال 2018 به دست آورد و در عین حال به بیشترین تعداد مدال در بازی های آسیایی جاکارتا دست یافتیم و نیز موفقیت در رشته های ورزشی مختلف به دست آوردیم.

وی ادامه داد: ورزش امروز موثرترین، ارزان ترین و سالم ترین ابزار برای پر کردن اوقات فراغت مردم است و در برهه زمانی کنونی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم برگزاری مسابقات ورزشی شور و شعف را در بین خانواده ها به وجود آورده است.

وزیر ورزش و جوانان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: امیدوار هستیم نماینده کشورمان امروز فینال غرب آسیا را ببرد، اتفاقی که باعث حفظ وحدت و غرور ملی می شود.

سلطانی فر در ادامه صحبت هایش عنوان کرد: با توجه به تغییر قیمت ارز طبیعتا ورزش هم نمی تواند شرایط عادی را پشت سر بگذارد و در مسیر خود دچار تنگناهایی شده‌ایم اما مطمئن هستیم در ادامه عمر دولت از حمایت های سازمان برنامه و بودجه برخوردار خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ورزشکاران کشور در راستای جذب سهمیه الپیک از آمادگی خوبی برخوردار بودند، خاطرنشان کرد: سهمیه های خوبی گرفته بودیم و با وحدت وزارت ورزش، کمیته المپیک و پارالمپیک و فدراسیون های ورزشی قطعا سهمیه هایمان افزایش می یافت اما در حال حاضر با بلاتکلیفی المپیک همراه شده ایم اما امیدوار هستیم المپیک برگزار شود و بتوانیم نتایج مطلوبی را به دست آوریم.

وزیر ورزش همچنین خاطرنشان کرد: یکی از دو سالن بزرگ ما در مجموعه آزادی با تصمیم رییس فدراسیون کشتی به نام شهید ابراهیم هادی نام گذاری شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها