موزه‌های تهران تعطیل شدند

موزه و باغ موزه های استان تهران در پی مهار شیوع ویروس کرونا به مدت یک هفته تعطیل شدند.

موزه‌های تهران تعطیل شدند
کد خبر: 436925
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۳ ۱۴:۴۰:۴۳

اعتمادآنلاین| محدودیت‌های کرونا در تهران اجرا شد و معاون امنیتی انتظامی استانداری برای یک هفته جزئیات این محدودیت‌ها را اعلام کرد که بر این اساس با توجه به نامه نهم مهر ماه معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر اعمال محدودیت به تفکیک استان و شهرستان‌های هدف محدودیت و تعطیلی برخی مراکز به مدت یک هفته از تاریخ 12 لغایت 18 مهر ماه از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمدید شده است.

در این ابلاغیه دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی در این یک هفته تعطیل خواهند بود.

اکنون موزه‌ها نیز پیرو این اطلاعیه، خبر از تعطیلی یک هفته‌ای می‌دهند. اما باغ موزه‌هایی مانند باغ موزه نگارستان و یا باغ موزه مینیاتور از زمانی که ویروس شیوع پیدا کرد تا اطلاع ثانوی تعطیل شدند. موزه ملی ایران، موزه ایران باستان، کاخ موزه سعدآباد کاخ موزه نیاوران موزه‌های دیگر زیر نظر وزارت میراث فرهنگی نیز به مدت یک هفته تعطیل هستند با این وجود فعالیت در فضای مجازی توسط کارکنان آنها همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها