حسن روشن مدعی شد:

وزیر گفت مدیرعامل خوب برای استقلال پیدا نمی‌شود!

حسن روشن در خصوص جلسه روز گذشته پیشکسوتان استقلال که در یک رستوران برگزار شد و اینکه چرا در این نشست حضور نداشت صحبت هایی را مطرح کرد و در ادامه نیز در رابطه با شرایط امروز استقلال سخن گفت.

وزیر گفت مدیرعامل خوب برای استقلال پیدا نمی‌شود!
کد خبر: 436930
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۳ ۱۴:۵۱:۲۳

اعتمادآنلاین| این پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با من تماس گرفتند ولی گفتم در تهران نیستم چون در شمال حضور دارم. در اینجا همه قرنطینه هستند و اجازه نمی دهند کسی از شهر خارج شود. مهم نیست جلسه برگزار شود ولی خروجی آن مهم است. من به افشارزاده، سعادتمند و بقیه مدیران باشگاه هم گفتم درست کردن استقلال کار خیلی راحتی است چون این باشگاه عقبه دارد ولی متاسفانه هر کدام که پست می گیرند ساز خودشان را می زنند. در جلسه ای که چندی پیش با آقای سلطانی فر داشتیم او گفت برای استقلال مدیرعامل خوب پیدا نمی شود ولی به وزیر ورزش گفتم مدیرعامل هست به شرطی که با او قرارداد ببندید و بابت کارش به او پول بدهید نه اینکه کاری کنید همه اختیارات با خودش باشد.

روشن در ادامه گفت: در این مدت خیلی مسائل را در مورد باشگاه استقلال شنیدم، مثلا سعادتمند اشتباه کرد که در مورد قلیان صحبت کرد و نباید آن حرف ها را می زد. استقلال یک مدیرعامل مرد می خواهد که به مردم بگوید پای او بایستند. او باید با هوادار صادق باشد و به هیچکس رو ندهد.مدیرعامل استقلال باید به بازیکن رو ندهد و به آنها بگوید اگر هر بازیکنی می خواهد برود بیاید رضایتنامه بگیرد و برود. به خدا قسم اگر او با هواداران صادق باشد، به آنها بگوید من می خواهم این تیم را جمع کنم و به کسی رو ندهم همه پشت او می ایستند.

او افزود: استقلال چند سال است نتیجه نگرفته، فدای سر هواداران ولی اگر همین هوادار بداند مدیر توانایی دارد، قاطع است و بلد است تیم را جمع کند نه تنها از او حمایت می کند بلکه اجازه نمی دهد بازیکن در این تیم بزرگ شود. چرا بازیکنی مثل علی کریمی باید بگوید من 10 میلیارد می خواهم؟ اگر به یک بازیکن 10 میلیارد بدهی بقیه را می شود جمع کرد؟

روشن گفت: برای سرمربیگری در استقلال، کسی باقی نمانده است. همین الان شناخت نامجو مطلق از بقیه مربیان از این تیم بیشتر است. من در مورد فرهاد مجیدی یک سوال کردم اما هیچکس جواب نداد. چرا مجیدی استعفا کرده؟ مگر می شود اگر یک مربی تا بازی را برد استعفا کند؟ پس معنی قرارداد چیست؟

حسن روشن در پایان گفت: کریم باقری 3،2 کار بزرگ در تیمش کرد. اول اینکه قبول کرد در پرسپولیس دستیار باشد، اما در استقلال همه می خواهند سرمربی باشند. مگر باقری کم بازیکن و کم اسمی بود؟ در انگلستان 2 نفر نخست وزیر وجود دارد، یکی کسی است که سر کار است و یکی هم انتخاب نشده است. به نفر دوم می گویند مرد در سایه. در استقلال هم یک نفر باید در سایه و کمکِ سرمربی تیم باشد. مجیدی را خیلی دوست دارم، او پسر خوبی است و برای این تیم زحمت کشیده اما اینکه او تعیین کند سرپرست استقلال چه کسی باشد اشتباه است. این وظایف در حیطه هیات مدیره و مدیرعامل است.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها