وزیر جوان در پاسخ به طرح چندین باره احتمال کاندیداتوری‌اش چه گفت؟

آذری‌جهرمی نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر کاندیداتوری وی در انتخابات 1400 واکنش نشان داد.

وزیر جوان در پاسخ به طرح چندین باره احتمال کاندیداتوری‌اش چه گفت؟
کد خبر: 437047
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۴ ۱۰:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 گمانه‌زنی‌هایی نسبت به حضور برخی افراد دولتی در این انتخابات در مقام کاندیداتور مطرح می‌شود.

امروز محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که از و نیز به عنوان یکی از این چهره‌ها یاد می‌شود، برای چندمین بار اعلام کرد که کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نمی‌شود. او در توضیح منظور خود گفته است: علت شرکت نکردنم در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 از سر عافیت طلبی نیست آن هم در مقابل ملتی که با همه وجودم خود را شرمنده‌اش می‌دانم. من تجربه‌ای در عرصه مدیریت سیاست گذاری‌های کلان یک دولت ندارم. تخصص لازم را هم ندارم، ولی در مورد وزارت خارجه هیچگاه نگفتم که تخصص ندارم.


بر همین اساس از محمد جواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به عنوان یکی از گزینه‌های بالقوه ریاست‌جمهوری یاد می‌شود، او پیشتر اعلام کرده بود تصمیمی برای این موضوع ( کاندیداتوری برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 ) نگرفته است.

اما با این حال در برخی محافل رسانه‌ای عنوان شده بود که وی یک دیدار انتخاباتی با برخی چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب داشته است. از وی در حاشیه جلسه هیئت دولت سوال کردیم که گفته می‌شود شما در انتخابات با وجود این که فعلا تکذیب می‌کنید اما شرکت می‌کنید؟ وزیر ارتباطات پاسخ داد: بله بنده حتما در انتخابات شرکت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان کاندیدای این دور از انتخابات شرکت می‌کنید؟ اظهار داشت: بنده قبلا در این باره صحبت کردیم اما حتما شرکت می‌کنم و رای خواهم داد ( با خنده)

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها