کد خبر: 437173
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۴ ۱۷:۵۶:۲۹
| |

وزیر کشور:

اصابت خمپاره به برخی مناطق ادامه یابد به طرف‌های جنگ تذکرات قوی‌تری خواهیم داد

وزیر کشور با اشاره به درگیری آذربایجان و ارمنستان گفت: برخی گلوله‌ها به صورت خمپاره و توپ به مناطقی از کشورمان اصابت کرده و خواستیم که کنترل کنند و چنانچه ادامه یابد تذکرات قوی‌تری خواهیم داد.

اصابت خمپاره به برخی مناطق ادامه یابد به طرف‌های جنگ تذکرات قوی‌تری خواهیم داد
کد خبر: 437173
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۴ ۱۷:۵۶:۲۹

اعتمادآنلاین| وزیر کشور با اشاره به درگیری آذربایجان و ارمنستان گفت: برخی گلوله‌ها به صورت خمپاره و توپ به مناطقی از کشورمان اصابت کرده و خواستیم که کنترل کنند و چنانچه ادامه یابد تذکرات قوی‌تری خواهیم داد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور در حاشیه جلسه ستاد اطلاع‌رسانی تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که درباره قره‌باغ مشکل امنیت در مرزها داریم یا خیر، گفت: در همسایگی ما در شمال کشور ما بین دو کشور مسائلی اتفاق افتاده که از نظر وزارت کشور، امنیت داخلی ما که از مرزها تا اقصی نقاط کشور است اولویت بالایی دارد و هر منطقه مرزی ما جزیی از امنیت ملی ماست و نیروهای مسلح و انتظامی ما دقیق مناطق مرزی را کنترل می‌کنند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: به کشورهای همجوار توصیه کردیم و تذکر دادیم که به هیچ وجه نا امنی و دخالت و هر اقدامی که بخواهد وضع امنیت مردم ما در آن مناطق را دچار خدشه کند را تحمل نمی‌کنیم و امیدواریم با رعایت قوانین و روند جاری اجرای قوانین بین‌المللی که احترام به حاکمیت ملی و حقوق کشورهاست این مسأله حل شود.

وی افزود: امیدواریم با دقتی که خواهند کرد و با استقرار قوی و رصد خوبی که ما در مناطق مرزی داریم‌، در آن مناطق دچار ناامنی نباشیم.

وی تاکید کرد: برخی گلوله‌ها به صورت خمپاره و توپ به مناطقی از کشورمان اصابت کرده و خواستیم که کنترل کنند و اگر ادامه یابد تذکرات قوی‌تری خواهیم داد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها