سخنگوی کاخ سفید به کرونا مبتلا شد

رسانه‌های آمریکا امروز دوشنبه گزارش دادند سخنگوی کاخ سفید به ویروس کرونا مبتلا شده است و نتیجه آزمایش کرونا برای «کایکلی مک‌اینانی»، سخنگوی کاخ سفید مثبت است.

سخنگوی کاخ سفید به کرونا مبتلا شد
کد خبر: 437181
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۴ ۱۸:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رسانه‌های آمریکا امروز دوشنبه گزارش دادند سخنگوی کاخ سفید به بیماری کووید-19 مبتلا شده است و نتیجه آزمایش کرونا برای «کایکلی مک‌اینانی»، سخنگوی کاخ سفید مثبت است.

مک‌اینانی گفته که هنوز علائم بیماری در او ظاهر نشده، اما او روند قرنطینه را از امروز آغاز خواهد کرد.

نتیجه آزمایش کووید-19 برای «کایکلی مک‌اینانی»، سخنگوی کاخ سفید مثبت است.

برخی از رسانه‌های آمریکا ویدئویی از سخنرانی بدون ماسک مک‌اینانی در جمع خبرنگاران منتشر کرده‌اند. او یکشنبه شب (به وقت محلی) در جمع خبرنگاران حضور داشته است.

این خبر در شرایطی اعلام شده که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از چند روز پیش به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان «والتر رید» در واشنگتن بستری شده است.

«هوپ هیکس»، دستیار ترامپ، «نیک نولا»، محافظ شخصی او و برخی از دیگر کارکنان کاخ سفید در روزهای گذشته به این ویروس مبتلا شده‌اند. روزنامه یو‌اس‌ای‌تودی نوشته با مثبت شدن نتیجه آزمایش مک‌اینانی، اکنون 9 نفر از نزدیکان ترامپ به کووید-19 مبتلا شده‌اند.

شبکه خبری ان‌بی‌سی چند روز پیش گزارش داده بود بعد از مثبت شدن نتیجه آزمایش ابتلای «دونالد ترامپ» به بیماری «کووید-19» کاخ سفید در هراس فرو رفته است.

مک‌اینانی گفته که هنوز علائم بیماری در او ظاهر نشده، اما او روند قرنطینه را از امروز آغاز خواهد کرد. او در بیانیه‌ای گفت با خبرنگاران رسانه‌ها «تماس نزدیک» نداشته است.

سخنگوی کاخ سفید همچنین خاطرنشان کرده روز پنجشنبه که در جمع خبرنگاران حاضر شده اطلاعی از ابتلای هوپ هیکس به این ویروس نداشته است.

برخی از رسانه‌های آمریکا در روزهای گذشته گزارش داده‌اند کاخ سفید روز پنجشنبه از بیماری هیکس خبر داشته، اما در ابتدا تلاش کرده این مسئله را از عموم پنهان کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها