کد خبر: 437259
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ ۰۹:۴۹:۵۸
| |

شروط سخت AFC برای تیم‌های آسیایی

کنفدراسیون فوتبال آسیا که قصد دارد باشگاه‌ها را به سطح حرفه‌ای به معنای واقعی برساند شروط مشخصی را برای تمامی باشگاه‌های قاره آسیا تعیین کرده است.

شروط سخت AFC برای تیم‌های آسیایی
کد خبر: 437259
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ ۰۹:۴۹:۵۸

اعتمادآنلاین| کنفدراسیون فوتبال آسیا که قصد دارد باشگاه‌ها را به سطح حرفه‌ای به معنای واقعی برساند شروط مشخصی را برای تمامی باشگاه‌های قاره آسیا تعیین کرده تا به آنها مجوز حرفه‌ای بدهد. شروطی مثل داشتن زمین تمرین اختصاصی، آکادمی تیم‌های پایه، ورزشگاه استاندارد جهت برگزاری مسابقات و نداشتن بدهی از جمله شروطی بوده که از گذشته تعیین شده است. در این فصل اما AFC از باشگاه‌ها خواسته که سرمربی تیم حتما باید مدرک مربیگری حرفه‌ای داشته باشد و باشگاه‌ها نمی‌توانند هر شخصی را که دوست دارند به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

شرط دیگر AFC برای مدیران عامل باشگاه‌هاست که باید دارای امضای مجاز برای امضای اسنادی مانند قرارداد باشگاه‌ها باشند. به طور مثال در ایران مدیران عامل باشگاه‌ها باید امضایشان در ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده باشد تا امضای آنها مورد تایید در بحث قرارداد بازیکنان قرار بگیرد.

برخی از باشگاه‌های فوتبال ایران که مشکل بدهی ندارند با چنین مشکلاتی از جمله نداشتن سرمربی دارای مدرک حرفه‌ای مواجه هستند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها