انتقاد یک نماینده مجلس از لغو نشست سران قوا / درک مشکلات درمانی نیازمند نظارت میدانی است

نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم در کنار مدافعان سلامت است، گفت: فهم مشکلات درمانی نیازمند نظارت میدانی است.

انتقاد یک نماینده مجلس از لغو نشست سران قوا / درک مشکلات درمانی نیازمند نظارت میدانی است
کد خبر: 437378
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۵ ۱۵:۱۳:۱۵

اعتمادآنلاین| رحیم زارع، نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس یازدهم در کنار مدافعان سلامت است، گفت: فهم مشکلات درمانی نیازمند نظارت میدانی است.

رحیم زارع درباره لغو یکطرفه نشست سران قوا از طرف رئیس‌جمهور پس از حضور رئیس مجلس در بیمارستان امام خمینی(ره)، گفت: نظارت میدانی و حضور در میان مردم از جانب رئیس مجلس و نمایندگان نشان داد که مجلس یازدهم در کنار مردم و مدافعان سلامت است و هدف از این حضور در مراکز درمانی، بررسی مشکلات این عزیزان است.

نماینده مردم آباده، بوانات و سرچهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چنین شرایطی حمایت از مدافعان سلامت باید دغدغه همه مسئولان ارشد کشور باشد، تأکید کرد: فاصله مسئولان و مردم یک آفت است بنابراین رئیس‌جمهور و مسئولان دولتی در شرایط کرونایی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در میان مردم حاضر شوند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و مجلس افزود: انتظار داشتیم رئیس‌جمهور به عنوان رئیس ستاد مقابله با کرونا، درد و دل کادر درمان را بشنود و حضور در جلسه سرا قوا را لغو نمی‌کرد.

زارع یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه قانونی و نظارتی خود را با جدیت انجام می‌دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: مجلس یازدهم در زمان اوج شیوع ویروس کرونا حتی یک روز هم فعالیت خود را تعطیل نکرد و همواره براساس شعار خود که این مجلس یک مجلس انقلابی است، در میان مردم بود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها