کد خبر: 437460
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

محدودیت‌های کرونایی در بریتانیا چگونه اعمال می‌شود؟

یک رستوران بریتانیایی به خاطر چهار دقیقه تاخیر در تعطیل کردن محل کسب خود از سوی نهادهای نظارت بر قرنطینه و شیوه‌نامه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا نقره‌داغ شد.

محدودیت‌های کرونایی در بریتانیا چگونه اعمال می‌شود؟
کد خبر: 437460
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک رستوران بریتانیایی به خاطر چهار دقیقه تاخیر در تعطیل کردن محل کسب خود از سوی نهادهای نظارت بر قرنطینه و شیوه‌نامه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا نقره‌داغ شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از اسکای‌نیوز، یکی از فست‌فودهای معروف پایتخت بریتانیا که چهار دقیقه بیش از حد مجاز فعالیت کرده بود هزار پوند (1300 دلار) جریمه شد.

این رستوران که طبق شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا باید در ساعت 10 شب تعطیل می‌شد غذای آخرین مشتری خود را چهار دقیقه بعد از این زمان تحویل داد.

این اتفاق زمانی آشکار شد که نیروهای پلیس یکی از مشتریان رستوران «بیمز» را در یکی از پست‌های ایست و بازرسی بیرون خانه‌اش در شرق لندن یافتند؛ او به آنها توضیح داد که رستوران غذایش را 10 و چهار دقیقه تحویلش داده و همین امر باعث شده تا نتواند پیش از ساعت منع رفت‌وآمد شبانه به خانه برسد.

به نوشته این رسانه، توجیه‌های مسئولان فست فود در مورد دیر آماده شدن غذای سفارش‌شده هم مانع از صدور این جریمه برای آنها نشد.

مالکان فست‌فود در بیانیه‌ای اعلام کردند از اینکه فقط به خاطر چهار دقیقه تاخیر با این جریمه مواجه شده‌اند بهت‌زده هستند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها