کد خبر: 437575
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ ۰۷:۵۲:۰۰
| |

کانون‌های مساجد؛ ظرفیتی مهم برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی

معاون ارشاد لرستان کانون‌های مساجد گفت: تفکر مسجدی و نیروهای جوان حاضر در کانون‌های مساجد سرمایه‌های اصلی فرهنگ و هنر کشور هستند.

کانون‌های مساجد؛ ظرفیتی مهم برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی
کد خبر: 437575
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ ۰۷:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون ارشاد لرستان کانون‌های مساجد را ظرفیتی مهم برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: تفکر مسجدی و نیروهای جوان حاضر در کانون‌های مساجد سرمایه‌های اصلی فرهنگ و هنر کشور هستند.

رضا نیازی در دیدار با مسئول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان که 16 مهرماه صورت گرفت، با بیان این‌که کانون‌های مساجد یکی‌از بازوان فعال و ظرفیت‌های مهم استان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستند، اظهارکرد: تفکر مسجدی و نیروهای جوان حاضر در کانون‌های مساجد سرمایه‌های اصلی فرهنگ و هنر کشور هستند که باید با تعاملات و ارتباطات دوسویه میان این مراکز فرهنگی و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این ظرفیت‌ها را بارورتر کرد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان فعالیت‌ها و برنامه‌های خوب و مؤثری را در سطح استان به اجرا درآورده و همکاری و تعامل بسیار خوبی با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان دارد.

محمد ابدالی‌پور، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته، گفت: در حال حاضر طرح «سه‌شنبه‌های تکریم»، فعالیت در حوزه روستاها و عشایر و مهدویت به‌طور جدی توسط این ستاد در حال اجرا و پیگیری است و تلاش می‌کنیم با توجه به شرایط موجود در کشور و استان و شیوع ویروس کرونا، ظرفیت فضای مجازی را نیز بیش از گذشته به مدد بطلبیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها