کد خبر: 437580
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ ۰۸:۱۰:۰۳
| |

حجت السلام سید کاظم موسوی:

ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان قدم بزرگی در راستای عدالتخواهی بود

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: احقاق حقوق عامه در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حاصل تلاش شبانه روزی تمام عزیزانی است که در سنگر های مختلف از جمله قوه قضاییه،  دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و دیگر نهادهای نظارتی و امنیتی  در مقابل همه زیاده خواهی ها ایستاده است.

ابطال واگذاری کشت و صنعت مغان قدم بزرگی در راستای عدالتخواهی بود
کد خبر: 437580
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ ۰۸:۱۰:۰۳

اعتمادآنلاین| حجت السلام سید کاظم موسوی اظهار داشت: ابطال کشت و صنعت مغان قدم بزرگی در راستای عدالتخواهی و احقاق حقوق بیت المال بود از تمام کسانی که در این امر تلاش کردند کمال تشکر را داریم.

وی با بیان اینکه بر اساس دستور رئیس محترم قوه قضاییه در سفر اخیر خود به استان اردبیل 6 محور برای بررسی روند واگذاری موضوع در دستورکار هیات داوری قرار گرفت و این هیات امروز با 5رای موافق و 1 رای مخالف به ابطال واگذاری رای داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان کرد: احقاق حقوق عامه در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حاصل تلاش شبانه روزی تمام عزیزانی است که در سنگر های مختلف از جمله قوه قضاییه، دیوان محاسبات، سازمان بازرسی و دیگر نهادهای نظارتی و امنیتی در مقابل همه زیاده خواهی ها ایستاده و به ندای عدالتخواهی مردم مظلوم مغان لبیک گفتند.

موسوی تصریح کرد: بنده و دیگر خادمان استان در مجلس شورای اسلامی صادقانه از همه عزیزان علی الخصوص رییس قوه قضاییه بت شکن زمانه حضرت حجت السلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، آیت الله عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان ،آقای عتباتی رییس کل دادگستری استان و سردار بابازاده فرماندهی محترم سپاه حضرت عباس(ع) که با جدیت تمام پیگر موضوع بوده اند قدردانی می کنم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما خادمان ملت به دولت و سیستم مدیریتی کشور هشدار می‌دهیم که حواسشان باشد در این مدت تا زمان واگذاری بعدی از این نگین ارزشمند کشاورزی ایران صیانت کند تا شاهد سوء مدیریت و اجحاف در حقوق بیت المال نباشیم، افزود: زحمات زیادی جهت ابطال این واگذاری کشیده شده بنابر این لازم است در واگذاری بعدی نهادهای مربوطه حساسیت ویژه ای به خرج دهند تا شاهد وقوع چنین اتفاقاتی نباشیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها