کد خبر: 437592
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ ۰۸:۳۱:۵۳
| |

رئیس فیفا:

جام جهانی قطر بی‌نظیر خواهد بود

رییس فیفا بعد از سفری که به قطر داشت آمادگی این کشور برای میزبانی جام جهانی را بسیار خوب توصیف و تاکید کرد که جام جهانی 2022 بی‌نظیر خواهد بود.

جام جهانی قطر بی‌نظیر خواهد بود
کد خبر: 437592
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۷ ۰۸:۳۱:۵۳

اعتمادآنلاین| جام جهانی 2022 قرار است که به میزبانی قطر برگزار شود. اینفانتینو، رییس فیفا در سفری که به قطر داشت در ورزشگاه (البیت) که یکی از مدرن‌ترین ورزشگاه‌های ساخته شده برای میزبانی جام جهانی است پا به توپ شد.

ورزشگاه البیت گنجایش 60 هزار تماشاگر را دارد و قرار است که دیدار افتتاحیه جام جهانی در آن برگزار شود.

اینفانتینو درباره میزبانی قطر گفت: به نظرم شاهد یک جام جهانی بی‌نظیر در قطر خواهیم بود. هواداران هیچ نگرانی برای گرمای هوا در ورزشگاه‌های قطر نداشته باشند چرا که هوا با تکنولوژی که به کار گرفته شده بسیار مطبوع و معتدل خواهد بود.

او درباره ورزشگاه البیت گفت: بدون شک یک ورزشگاه خیره کننده و شگفت انگیز است. این ورزشگاه ایده‌آل است و شاخصه‌های معماری محلی هم در آن به‌کار گرفته شده است. این ورزشگاه به شکل یک خیمه قدیمی است و نقش های عربی زیبایی هم در سقف آن به‌کار گرفته شده است. واقعا نمی‌توانم آن چه را که دیده‌ام توصیف کنم.

اینفانتینو درباره پیشرفت قطر گفت: باوجود محدودیت‌ها و بحران‌های زیادی که کرونا برای جهان به وجود آورد قطر توانسته که پیشرفت خوبی در زمینه آماده سازی برای جام جهانی داشته باشد. در این مدت سه ورزشگاه جام جهانی آماده شدند و سه ورزشگاه دیگر هم در مرحله نهایی قرار دارند.

در زمان اعلام شده همه ورزشگاه‌های قطر آماده خواهند شد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد. من واقعا از آماده سازی قطر راضی هستم و همه چیز به خوبی پیش می رود. در سال 2022 هواداران فوتبال از نقاط مختلف می‌توانند راهی قطر شوند و از دیدن جام جهانی لذت ببرند. ما خاص‌ترین و بی‌نظیرترین جام جهانی را تجربه خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها