شریعتمداری، وزیر کار:

همه توان درمانی سازمان تامین اجتماعی در خدمت مردم قرار گیرد

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان بر ضرورت در اختیار قرار دادن همه توان درمانی سازمان در خدمت مردم و ستادهای فرماندهی کرونا در شرایط ویژه و قرمز تأکید کرد.

همه توان درمانی سازمان تامین اجتماعی در خدمت مردم قرار گیرد
کد خبر: 437785
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۸ ۰۸:۳۲:۵۶

اعتمادآنلاین| وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن قدردانی از زحمات کادر درمان بر ضرورت در اختیار قرار دادن همه توان درمانی سازمان در خدمت مردم و ستادهای فرماندهی کرونا در شرایط ویژه و قرمز تأکید کرد.

در متن نامه محمد شریعتمداری خطاب به مصطفی سالاری آمده است: هرچند با دریافت گزارش‌های منظم روزانه اطمینان حاصل است که ظرفیت درمان سازمان از ابتدای ورود ویروس منحوس کرونا در خدمت ستاد فرماندهی کرونا در سراسر کشور قرار گرفته است، اینک‌ که در تهران و بسیاری از استان‌ها شرایط ویژه و قرمز اعلام‌ شده است، یکبار دیگر بر ضرورت در اختیار قرار دادن همه توان درمانی سازمان در خدمت مردم شریف و ستادهای فرماندهی کرونا تأکید می‌کنم.

وی تاکید کرد: ضمن درود بی‌پایان به روان پاک همه شهدای مدافع سلامت، بیش از هر زمان از کادر سخت کوش درمان سازمان که در مواجهه مستقیم با این ویروس منحوس از بذل جان هم دریغ نورزیدند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها