کد خبر: 437841
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۸ ۱۲:۲۱:۳۰
| |

میرلوحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

برخی تصور می‌کنند با هتاکی انقلابی‌گری می‌کنند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برخی تصور می کنند اگر فحاشی کنند و به رقبا و بزرگتر‌های کشور بی‌احترامی کنند احساس دلسوزی و مسئولانه رفتار کردنشان را بیش‌تر نشان می‌دهند؛ اما در واقعیت عکس این موضوع است.

برخی تصور می‌کنند با هتاکی انقلابی‌گری می‌کنند
کد خبر: 437841
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۸ ۱۲:۲۱:۳۰

اعتمادآنلاین| یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: باید بدانیم که نقد با هتاکی در تضاد است.

محمود میرلوحی اظهار کرد: در فرهنگ ایرانی-اسلامی ما خیلی بر ضرورت حفظ ادب و نزاکت تاکید شده است و در اشعار ما نیز آمده بی ادب محروم ماند از لطف رب، بنابراین کسانی که اداب را رعایت نکنند افکار عمومی وقعی به آن‌ها نمی گذارند.

وی ادامه داد: برخی تصور می کنند اگر فحاشی کنند و به رقبا و بزرگتر‌های کشور بی‌احترامی کنند احساس دلسوزی و مسئولانه رفتار کردنشان را بیش‌تر نشان می دهند؛ اما در واقعیت عکس این موضوع است. رئیس ‌جمهور شخصیت دوم کشور بر طبق قانون اساسی است؛ اگر کسانی فکر می‌کنند با بی‌احترامی به ایشان به انقلاب خدمت می کنند در اشتباه هستند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: داشتن آزادی بیان درست است اما همین کسانی که چنین ادبیاتی را استفاده می کنند وقتی نوبت خودشان می شود کوچکترین ملاحظه و مدارایی را برنمی‌تابد و با رقیب خودش برخود حذفی می‌کند. حالا که در موضع نقادی قرار گرفته معیارهای رسانه‌ای و پرتوکل‌های مجلس و تربیون‌های رسمی را نادیده می‌گیرد.

وی همچنین گفت: معیارهای دوگانه این افراد در پذیرش نقد از سوی رقبا و جامعه و هتاکی به دیگر افراد مسئول هیچ وقت مورد تایید مردم نبوده و نیست. در ضمن باید بدانیم که نقد با هتاکی در تضاد است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها