کد خبر: 437950
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ ۰۹:۱۰:۴۲
| |

کی‌روش پیروزی کلمبیا را به آریاس تقدیم کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا پیروزی تیمش برابر ونزوئلا را به مدافع بایرلورکوزن تقدیم کرد.

کی‌روش پیروزی کلمبیا را به آریاس تقدیم کرد
کد خبر: 437950
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ ۰۹:۱۰:۴۲

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال کلمبیا در نخستین بازی اش در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر با سه گل ونزوئلا را شکست داد اما این پیروزی شیرین تحت تاثیر آسیب دیدگی شدید و ترسناک سانتیاگو آریاس قرار گرفت. به احتمال فراوان مدافع بایرلورکوزن ادامه فصل را از دست بدهد. کارلوس کی روش در این رابطه گفت: با او صحبت کردیم. حمایت ما از سانتیاگو مهم خواهد بود و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا بهبود یابد. این پیروزی را به او تقدیم می کنیم. فوتبال این چنین است. در بازی ها چنین اتفاقی رخ می دهد. هدف ما کسب امتیازات است.

سرمربی تیم ملی کلمبیا در مورد این برد اظهار کرد: اشتیاق و تمرکز موجب شد پیروز شویم‌. بازیکنان با تواضع و احترام وارد زمین شدند و حریف را به بهترین شکل ممکن دیدند. احترام به معنای ترس نیست، با شناخت خوب نقاط قوت و ضعف ها می توان امتیاز ها را به دست آورد. ونزوئلا را خوب می شناختیم. می دانستیم از کناره ها باید حمله کنیم.

کی‌روش در پایان به عملکرد خامس رودریگس اشاره کرد و گفت: او خوب بازی کرد و باید بیشتر از این تلاش کند و بتواند گلزنی کند. ما از ونزوئلا با سه گل پیش بودیم و برنده بازی بودیم. شیلی 24 ساعت بیشتر از ما استراحت خواهد کرد و به همین خاطر تصمیم گرفتم خامس را تعویض کنم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها