النصر به دنبال ستاره منچستریونایتد

 باشگاه النصر پس از ناکامی در لیگ قهرمانان آسیا و شکست برابر پرسپولیس ایران برای جذب چند ستاره صاحب‌نام از فوتبال اروپا و به ویژه لیگ برتر انگلیس تلاش می‌کند.

النصر به دنبال ستاره منچستریونایتد
کد خبر: 438033
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ ۱۱:۵۲:۲۸

اعتمادآنلاین| روز گذشته دنکان کاستلز ورزشی‌نویس انگلیسی از دریافت یک پیشنهاد جالب توجه برای خوان ماتا و از جانب یکی از باشگاه‌های مهم لیگ عربستان خبر داد. به نوشته این روزنامه‌نگار انگلیسی باشگاه عربستانی با پیشنهادی به ارزش 15 میلیون دلار حقوق سالانه به دنبال جذب ماتا در نقل‌وانتقالات تابستانی است. این ستاره اسپانیایی نیز در آستانه جدایی از منچستریونایتد قرار دارد، چرا که در برنامه‌های کادر فنی شیاطین سرخ جایی نخواهد داشت.

در ادامه گزارش سعودی اسپورت آمده است: کاستلز نام باشگاه عربستانی را مشخص نکرده است، اما نشانه‌ها حکایت از آن می‌کند که باشگاه النصر در آستانه توافق با ماتا قرار دارد.

نشانه اول این است که النصر بعد از جدایی جولیانو دی پائولا هافبک بازیساز برزیلی به دنبال یافتن جایگزینی در این پست است. همچنین یکی از منابع نزدیک به باشگاه النصر مذاکره با برخی ستاره‌های صاحب‌نام شاغل در لیگ برتر انگلیس و تلاش باشگاه برای جذب بازیکنانی در این سطح را تأیید کرده است.

ماتا 41 بازی در ترکیب تیم ملی اسپانیا انجام داده است و 11 گل ملی نیز در کارنامه این بازیکن دیده می‌شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها