بازیگر «انگاشته» در مقابل کریستین بیل نقش آفرینی می‌کند

جان دیوید واشنگتن، به فیلم جدید دیوید او راسل پیوسته است که کریستین بیل و مارگو رابی بازیگران آن هستند.

بازیگر «انگاشته» در مقابل کریستین بیل نقش آفرینی می‌کند
کد خبر: 438121
|
۱۳۹۹/۰۷/۱۹ ۱۶:۰۱:۳۹

اعتمادآنلاین| جان دیوید واشنگتن در فیلم سینمایی جدید دیوید او راسل که هنوز بدون عنوان است، بازی خواهد کرد. در این پروژه سینمایی، کریستین بیل و مارگو رابی نقش‌آفرینی خواهند کرد.

راسل این فیلم سینمایی را از روی فیلمنامه‌ای نوشته خودش کارگردانی خواهد کرد؛ هنوز جزئیاتی از داستان این فیلم منتشر نشده است.

مسئولان این پروژه سینمایی برنامه‌ریزی کرده‌اند اکران این فیلم از ماه ژانویه در لس آنجلس آغاز شود. امانوئل لوبزکی فیلمبرداری این پروژه را بر عهده دارد. او سه سال پیاپی جایزه بهترین فیلمبرداری اسکار را دریافت کرد و در مجموع 8 بار نامزد دریافت این جایزه شد. بر اساس توافق کمپانی نیو رگنسی، این فیلم از سوی استودیو قرن بیستم که مالک آن دیزنی است، منتشر خواهد شد.

اوایل امسال صحبت از پیوستن مایکل بی جردن به این پروژه بود، اما به نظر می‌رسد دیگر این اتفاق نخواهد افتاد.

راسل برای دو فیلم سینمایی «شیاد آمریکایی» و «دفترچه امید بخش» نامزدی بهترین کارگردانی و همینطور بهترین فیلم اسکار را ثبت کرده است. آخرین اثر این کارگردان در سال 2016 ساخته شد که جنیفر لارنس هم در آن نقش آفرینی کرد. فیلم‌های «سه پادشاه» و «قلب من هاکبی» دیگر فیلم‌های او هستند.

واشنگتن با حضور در سریال «بالرز» توانست راه خود را به صنعت سرگرمی باز کند. او در فیلم سینمایی «کلنزمن سیاه پوست» به کارگردانی اسپایک لی بازی کرد و نامزد جوایز گلدن گلوب و انجمن بازیگران نیز شد. او اخیراً در نقش اول فیلم سینمایی «انگاشته» به کارگردانی کریستوفر نولان بازی کرده است.

دیگر فیلم او به نام «مالوک و ماری» که به نتفلیکس فروخته شد، در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو به نمایش در آمد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها