«ساترا» به آموزش کنکوری سخیف در یک سامانه اینترنتی واکنش نشان داد

روابط عمومی «ساترا» یک هفته پس از انتشار محتوای سخیف آموزشی در یکی از پلتفرم‌های اینترنتی، ضمن اشاره به تذکر شدید به این سامانه از حذف ویدئوی مذکور خبر داد.

«ساترا» به آموزش کنکوری سخیف در یک سامانه اینترنتی واکنش نشان داد
کد خبر: 438218
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۰ ۰۹:۵۸:۴۹

اعتمادآنلاین| در پی انتشار برنامه‌ای با محتوای آموزشی «درس دین و زندگی» کنکور به علت استفاده از ادبیات موهن در یکی از رسانه‌های صوت و تصویر بدون مجوز، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر با تذکر فوری به رسانه متخلف، منجر به حذف سریع محتوا از این رسانه شد.

رسانه منتشرکننده در پاسخ به تذکر شدید ساترا، ضمن اعلام پذیرش تخلف و تعهد به انتشار بیانیه عذرخواهی از عموم مردم، اهالی فرهنگ و جامعه آموزشی کشور، اعلام کرد این مطلب به دلیل سهو ممیزی بوده که به دلیل این سهل‌انگاری، همکاری ممیز مذکور نیز تعلیق شد.

این رسانه همچنین تعهد داد تمام محتوای موجود در سایت را مجدد مورد بازبینی و بررسی قرار دهد و اقدام به حذف موارد متخلفانه احتمالی کند.

با توجه به درخواست مجوز از سوی رسانه متخلف، طبق اعلام ساترا تا اتمام بررسی‌های دقیق و اطمینان از توسعه و تکمیل فرآیندهای نظارتی در این رسانه، صدور مجوز به تعویق خواهد افتاد.

همچنین در روز سه‌شنبه هفته جاری با تشکیل کمیته رسیدگی به تخلفات ساترا، در خصوص اعطای مجوز به این رسانه تصمیم‌گیری می‌شود.

تا تعیین تکلیف تخلفات در کمیته مذکور، این سایت از دسترس کاربران خارج می‌شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها