جواد امام، دبیرکل حزب مجمع ایثارگران:

اصلاح‌طلبان به تنهایی نمی‌توانند مشوق حضور مردم در انتخابات باشند

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران اظهار کرد: مردم باید احساس کنند که اتفاق متفاوتی نسبت به گذشته رخ می‌دهد در  غیر این صورت اصلاح‌طلبان به تنهایی نمی‌توانند مشوق حضور مردم در انتخابات باشند.

اصلاح‌طلبان به تنهایی نمی‌توانند مشوق حضور مردم در انتخابات باشند
کد خبر: 438368
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۰۵:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| جواد امام، دبیرکل حزب مجمع ایثارگران در پاسخ به این پرسش که جامعه چه دیدگاهی نسبت به اصلاح طلبان دارد، اظهار کرد: شرایط اجتماعی اصلاح طلبان نسبت به گذشته آسیب دیده است. در ایجاد این شرایط، دوستان اصلاح طلبی که مردم به آنها اعتماد کرده و رای دادند ولی انتظارات شان را برآورده نکردند، نقش دارند.

وی ادامه داد: درست است که اصلاح طلبان در مجلس دهم در اقلیت بودند، ولی همین اقلیت هم نتوانست انتظارات مردم را برآورده کند. نمایندگانی مثل محمود صادقی، پروانه سلحشوری و علی مطهری در مجلس دهم خوش درخشیدند ولی انتظارات از برخی دوستان شاخص لیست امید برآورده نشد. ناکارآمدی دولت و تلاش دولت پنهان و نهاد های انتصابی هم در ایجاد نارضایتی مردم نقش بسزایی داشت.


دبیرکل حزب مجمع ایثارگران با اشاره به اینکه جایگاه جریان اصلاحات در نزد مردم آسیب دیده است، تصریح کرد: البته مردم بیش از اینکه از جریان اصلاحات ناراضی باشند، از ناکارآمدی های سیستمی و مشکلات کشور ناراضی هستند و جریان اصلاحات هم در درون همین سیستم قرار می گیرد بنابراین از این جریان هم ناراضی هستند. مردم احساس می کنند حضورشان در انتخابات به اندازه کافی تاثیرگذار نیست و موانعی بر سر انتخاب شان وجود دارد. همه این عوامل باید در کنار هم دیده شود تا بتوان بررسی دقیقی برای نارضایتی مردم داشت. بخش عمده نارضایتی مردم چه از اصلاح طلبان چه سایر جریان ها، به موانعی برمی گردد که جمهوریت را کمرنگ می کند.


امام در پاسخ به این پرسش که آیا جریان اصلاحات می تواند پایگاه رای اش را در انتخابات 1400با خود همراه کند، اظهار کرد: مردم باید احساس کنند که اتفاق متفاوتی نسبت به گذشته رخ می دهد در غیر این صورت اصلاح طلبان به تنهایی نمی توانند مشوق حضور مردم در انتخابات باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها