کد خبر: 438397
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۰۸:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

بشار رسن در القطر، شجاع در الریان

رسانه‌های قطری، درباره وضعیت 2 بازیکن مهم پرسپولیس و احتمال پیوستن آنها به تیم‌های قطری، مطالبی را منتشر کرده‌اند. 

بشار رسن در القطر، شجاع در الریان
کد خبر: 438397
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۰۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بی شک، شجاع خلیل زاده و بشار رسن عراقی، مهمترین بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته فوتبال ایران و همچنین لیگ قهرمانان آسیا بودند. آنها با درخشش در خط دفاعی و میانی پرسپولیس، باعث موفقیت های بی شمار سرخ های تهرانی شدند. حالا این 2 بازیکن با پیشنهادهای مختلفی، از تیم های قطری رو به رو شده اند و شرایط بد مالی پرسپولیس و همچنین بی توجهی کادر مدیریتی این تیم به درخواست های آنها، شرایط را به گونه ای رقم رده که خلیل زاده و رسن، در آستانه جدایی قرار گرفته اند.

شجاع به الریان پیوست؟

روزنامه الرایه قطر، درباره آخرین وضعیت شجاع خلیل زاده نوشت: باشگاه الریان در آستانه جذب شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم پرسپولیس است. با جذب شجاع خلیل‌زاده فهرست بازیکنان خارجی الریان شامل یاسین براهیمی، یوهان بولی، گابریل میرکادو و فرنک کوم تکمیل می‌شود.

شجاع خلیل زاده

الریان تا پایان هفته سوم فصل جاری لیگ ستارگان قطر با 5 امتیاز رتبه پنجم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد.

القطر به دنبال جذب بشار

روزنامه الوطن قطر، هم در گزارشی دیگر به وضعیت بشار رسن اشاره کرده و نوشته: چند باشگاه لیگ ستارگان قطر پس از نمایش بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس در دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی دوحه برای جذب او دست به کار شدند. در این میان باشگاه القطر به جذب این بازیکن نزدیک شده است.

بشار رسن

هرچند مدیر برنامه بشار رسن از بازگشت او به تهران و همراهی پرسپولیس خبر داد اما باشگاه القطر همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهد و امیدوار به جذب هافبک عراقی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها