کد خبر: 438532
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۱۳:۴۱:۰۰
| |

قالیباف:

شهر فرودگاهی چابهار در اولویت برنامه‌های مجلس است

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از محل احداث فرودگاه، در منطقه آزاد چابهار گفت: مصمم هستیم تا شهرفرودگاهی چابهار راه اندازی شود که دراین بندر کنار فرودگاه، راه آهن هم از اولویت های برنامه دولت و مجلس است.

شهر فرودگاهی چابهار در اولویت برنامه‌های مجلس است
کد خبر: 438532
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۱ ۱۳:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در بازدید محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از محل احداث فرودگاه، عبدالرحیم کردی مدیرعامل منطقه آزاد چابهار توضیحاتی درباره روند احداث این شهر فرودگاهی به رئیس مجلس ارائه داد.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: همه مصمم هستیم تا شهرفرودگاهی چابهار راه اندازی شود که دراین بندر کنار فرودگاه، راه آهن هم از اولویت های برنامه دولت و مجلس است.

روند احداث شهر فرودگاهی چابهار دوهفته‌ای است با کارشکنی‌های صورت گرفته متوقف شده است، هفته پیش تیمی از کمیسیون امنیت ملی مجلس و شورای عالی امنیت ملی از محل احداث این شهر فرودگاهی بازدید کرد و استاندار سیستان و بلوچستان هم قول داد روند احداث در یک هفته آینده از سر گرفته شود.

فاز اول شهر فرودگاهی چابهار با 1000 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع داخلی منطقه آزاد چابهار قرار است تا سال آینده وارد فاز بهره‌برداری شود.


احداث شهر فرودگاهی چابهار در 5 برنامه و سند بالادستی کشور آمده است و با توجه به موقعیت ویژه چابهار، بخش مهمی از ظرفیت این شهر به ترانزیت و صادرات کالا به مقاصد بین‌المللی اختصاص خواهد یافت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها