کد خبر: 438662
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۱۰:۰۱:۰۱
| |

دیاباته از استقلال جدا می‎‌شود؟

آبی‌پوشان هنوز برای قطع همکاری با شیخ دیاباته تردید دارند. به این خاطر که او یکی از بازیکنان خاص و البته کلیدی تیم به حساب می‌آید. از دست دادن آقای گل لیگ برتر می‌تواند اتفاق تلخی برای آبی‌ها باشد.

دیاباته از استقلال جدا می‎‌شود؟
کد خبر: 438662
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۱۰:۰۱:۰۱

اعتمادآنلاین| تمرینات استقلال همچنان بدون بازیکنان خارجی ادامه دارد و البته بازیکنان تیم ملی در اردوی این تیم در ترکیه حضور دارند. این خیلی مورد اشاره محمود فکری نیست، چون او هم به خوبی می‌داند هزینه تهیه دلار در ایران همچنان رو به افزایش است و با این روند نگه داشتن یک بازیکن خارجی می‌تواند بیشتر بودجه یک باشگاه را ببلعد. آن‌طور که از شواهد امر پیداست دستکم در این برهه از زمان بازگشت میلیچ به استقلال منتفی شده. استقلال در این پست میلاد زکی‌پور را دارد. متین کریم‌زاده را هم به‌خدمت گرفته و تازه استقلالی‌ها به دنبال محمد نادری بازیکن تیم پرسپولیس هستند.

آبی‌پوشان هنوز برای قطع همکاری با شیخ دیاباته تردید دارند. به این خاطر که او یکی از بازیکنان خاص و البته کلیدی تیم به حساب می‌آید. از دست دادن آقای گل لیگ برتر می‌تواند اتفاق تلخی برای آبی‌ها باشد. به خصوص که او به خاطر رفتار ویژه‌اش نزد هواداران محبوب است. استقلال در تلاش برای بازگرداندن شیخ است اما آنقدر مشکلات مالی دارد که با وجود اشتیاق شاید در نهایت موفق به بازگرداندن شیخ نشود.

استقلال نتوانسته به تعهدات مالی خود در قبال سالن بدنسازی عمل کند. سایت باشگاه استقلال به دلیل مشکلات مالی از دسترس خارج شده و در چنین شرایطی شاید باشگاه توان مالی بازگرداندن شیخ را نداشته باشد. محمود فکری به طور حتم در این باره صحبت نخواهد کرد. او اگر این‌طور وانمود کند که شیخ برای استقلال مهم است بدین معنی خواهد بود که استقلال بدون شیخ یک تیم کامل نیست و این به‌طور حتم روی نتایج تیم تأثیر می‌گذارد. او در نساجی هم شرایط مشابهی را تجربه کرد. بارها و بارها بازیکنان نساجی به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم خارج شدند اما سرمربی وقت نساجی تلاش کرد به جای ابراز گلایه از این وضعیت به بازیکنان باقی ‌مانده بها دهد و کار را به جلو ببرد و در نهایت هم این چنین شد. بدون شک اگر قیمت دلار همین روند را دنبال کند استقلالی‌ها قید شیخ را خواهند زد حتی اگر او برای تیم حکم طلا را داشته باشد.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها