واکنش دادستان شهرستان دیر به خودکشی یک دانش آموز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر از ارجاع پرونده مرگ یک دانش آموز به شعبه بازپرسی خبر داد.

واکنش دادستان شهرستان دیر به خودکشی یک دانش آموز
کد خبر: 438790
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۱۵:۵۵:۱۱

اعتمادآنلاین| دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر از ارجاع پرونده مرگ یک دانش آموز به شعبه بازپرسی خبر داد و گفت: در خصوص تعیین علت فوت بررسی‌ها در حال انجام است.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: طی روزهای اخیر مطالبی مبنی بر خودکشی یک دانش آموز پسر در شهرستان دیر در فضای مجازی منتشر شد.

علی یزدانی پور، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر در خصوص فوت این دانش آموزعنوان کرد: در خصوص حلق آویزی دانش آموز محمد موسی زاده در شهرستان دیر در تاریخ 19 مهرماه سال جاری پرونده به شعبه اول بازپرسی دیر ارجاع شد و پزشکی قانونی اعلام کرده که در خصوص تعیین علت فوت بررسی ها در حال انجام است و به محض وصول نتیجه اعلام می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیر خاطرنشان کرد: در خصوص انتشار پیامک در فضای مجازی از پدر و مادر متوفی توسط شعبه بازپرسی تحقیق شده که در تحقیقات اظهار داشته اند فرزندشان بهانه گوشی همراه میگرفته است اما اینکه حتما خودکشی بابت گوشی همراه بوده پدر و مادر اظهار بی اطلاعی کرده اند.

وی بیان کرد: در خصوص انتشار پیامک در فضای مجازی، طی گزارش پلیس اطلاعات شهرستان دیر اعلام کرده است که این پیامک توسط معلم مدرسه انجام شده و در خصوص صحت و سقم موضوع این گزارش به شعبه اول بازپرسی ارجاع شده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها