کد خبر: 438815
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۲۱:۰۴:۰۰
| |

یک روحانی از علت اعتیاد به پورنوگرافی در بین جوانان گفت

حجت الاسلام و المسلمین عباسی آغوی گفت: اینترنت های شبانه ای که گاهی اپراتورها می دهند، بسیار مشکل زاست؛ این اپراتورها برای اینکه در یک تایمی که مشتری ندارند، اینترنت خود را بفروشند، اینترنت های شبانه را گذاشته اند.

یک روحانی از علت اعتیاد به پورنوگرافی در بین جوانان گفت
کد خبر: 438815
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۲ ۲۱:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام و المسلمین عباسی آغوی در بخش‌هایی از سخنان خود گفت: جسم ما در رفتار ما قطعا اثرگذار است؛ پس این مسئله مهم است که من به جسم خود رسیدگی کنم؛ خواب، خوراک و ورزش سه مسئله بسیار مهم برای حل این مشکل است.

یکی از ویژگی های افراد مبتلا به هرزه نگاری این است که تا دیروقت بیدار هستند و این افراد به سراغ فضای هرزه نگاری می روند.

اینترنت های شبانه ای که گاهی اپراتورها می دهند، بسیار مشکل‌زاست؛ این اپراتورها برای اینکه در یک تایمی که مشتری ندارند، اینترنت خود را بفروشند، اینترنت های شبانه را گذاشته اند؛ اما به این مسئله فکر نمی کنند که نوجوان ما با هزینه کم به این فضا مبتلا می شود.

شخصی که مبتلا به این فضاست، نباید اینترنت شبانه بگیرد؛ باید به موقع بخواهد و خوراک نیز در او تأثیرگذار است. نباید غذای چرب بخورند و از غذاهای با طبع گرم بکاهد و در کنار این کارها، حتما ورزش و تحرک منظم داشته باشد؛ چراکه وقتی انرژی در قالب ورزش تخلیه می شود، کمتر به سمت و سوی این مسائل خواهد رفت.

منبع:‌خبرگزاری حوزه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها