کد خبر: 438986
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۱۳:۲۲:۰۲
| |

وعده قالیباف به مردم سیستان و بلوچستان: در بودجه 1400 ویژه دیده می‌شوید

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیستان وبلوچستان در بودجه 1400 به شکلی ویژه دیده می‌شود تا بخشی از محرومیت آن برطرف شود گفت: برای ما قابل قبول نیست 500 هزار نفر در سیستان و بلوچستان برای آب آشامیدنی مشکل داشته باشند.

وعده قالیباف به مردم سیستان و بلوچستان: در بودجه 1400 ویژه دیده می‌شوید
کد خبر: 438986
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۳ ۱۳:۲۲:۰۲

اعتمادآنلاین| محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای وحدت سیستان وبلوچستان اظهارکرد: هیچ گاه در مجلس مناطق محروم را فراموش نمی‌کنیم، هرگز فکر نکنید که در تهرانیم و با مردم مستضعف و مناطق محروم فاصله گرفته‌اید، به یاد شما هستیم.

وی افزود: در اصلاح بودجه 1400 اولویت مجلس یازدهم رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار است و آن‌هایی است که همه ما به آن‌ها مدیونیم که سیستان و بلوچستان یکی از این استان‌هاست.

قالیباف تصریح کرد: برای ما قابل قبول نیست که 500 هزار نفر در سیستان و بلوچستان مشکل آب آشامیدنی داشته باشند و یا تعداد زیاد در حوزه سلامت مشکل داشته باشند، همه این‌ها را می‌بینیم و در اصلاح ساختار بودجه و بودجه 1400 و بعد از آن لحاظ خواهیم کرد.

رئیس مجلس گفت: علاوه بر اصلاح بودجه 1400 که به شکلی ویژه سیستان وبلوچستان دیده خواهد، نظارت میدان و نحوه کارکرد پروژه‌های عمرانی کاری است به شکلی جدی در مجلس یازدهم دنبال می‌شود.

قالیباف ادامه داد: یکی از مشکلاتی که در این سه روزی که در استان هستم ندیدم از آن گفته شود و یا کلا کمتر به آن پرداخته می‌شود موضوع فراقت است.

رئیس مجلس گفت: جوانان در این استان باید اوقات فراغتشان را کجا بگذرانند، متاسفانه این استان زیرساخت‌های تفریحی مناسبی هم ندارد و شاید بخش مهمی از نابسامانی‌های اجتماعی آن نبود زیرساخت‌های تفریحی است، الان یک خانواده در استان چگونه تفریح می‌کند و کجا اوقات فراغتش را می‌گذارند؟ علاوه بر حل موضوعات آب، راه و سلامت و آموزش، اوقات فراغت هم باید به شکلی ویژه دیده شود و ما آن را در مجلس یازدهم می‌بینیم.

وی تاکید کرد: هم‌چنین ساخت شهر فرودگاهی چابهار هم موضوعی مهم است که با توجه به اولویتی که رهبری برای توسعه دریا پایه می‌دانند باید اجرا شود که آن را هم در مجلس پیگیری می‌کنیم.

قالیباف گفت: امیدواریم در بودجه 1400 بتوانیم بخشی از مشکلات استان را حل کنیم و حتما با اولویت به سیستان و بلوچستان نگاه خواهیم کرد.

رئیس مجلس هم‌چنین شهید شوشتری را عنصر وحدت دانست و گفت: وحدت، امنیت و اخلاق در وجود شهید شوشتری نهفته بود و خدماتی که این شهید بزرگوار برای مردم سیستان و بلوچستان کرد هرگز از یادها نمی‌رود.

منبع: ابسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها