کد خبر: 439260
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۱۲:۱۶:۰۰
| |

محسن مهرعلیزاده، معاون دولت اصلاحات:

اصلا‌ح‌طلبان با رهبری خاتمی در 1400 به اجماع می‌رسند

معاون دولت اصلاحات گفت: اگر قرار باشد جمعی از اصلاح‌‎طلبان بر روی محوری همسویی داشته باشند، قطعا باید خاتمی را به عنوان محور اجماع و همسویی و همفکری انتخاب کنند.

اصلا‌ح‌طلبان با رهبری خاتمی در 1400 به اجماع می‌رسند
کد خبر: 439260
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۵ ۱۲:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن مهرعلیزاده، معاون دولت اصلاحات، در رابطه با نقش بزرگان جریان اصلاحات برای به اجماع رسیدن این جریان برای معرفی کاندیدا در انتخابات 1400 گفت: بزرگان اصلاح‌طلب برای رسیدن این جریان به اجماع کلی در مورد انتخابات 1400، بسیار موثر هستند.

این چهره اصلاح‌طلب افزود: در حقیقت لازمه هر قدم و کاری تفاهم، همسویی و هم‌ جهتی است. در واقع بزرگان هر جناحی اعم از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا باید در مورد انتخابات گذشته و اقداماتی که به ویژه در دوره دوم ریاست جمهوری انجام داده‌اند و در اذهان مردم ماندگار است، را آسیب‌شناسی کنند و دلایل موفقیت‌ها و نتیجه کارها را مورد ارزیابی قرار دهند.

مهرعلیزاده تصریح کرد: به عبارت دیگر جریان‌های سیاسی با ارزیابی و آسیب‌شناسی مصادیق، مشکلات و مسائلی که بوده، می‌توانند با دقت و صحت بیشتری قدم‌های بعدی را بردارند و حرکت کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ضمن تاکید بر اینکه جریان اصلاح‌طلب با محوریت و رهبری خاتمی می‎تواند در انتخابات 1400 به اجماع برسد، خاطرنشان کرد: در درجه اول مردم و دیدگاه‌های اصلاح‌طلبانه آنها، سرمایه اصلاح‌طلبان و اصلاحات تلقی می‌شوند. اما از منظر رهبری و هدایت، اصلاح‎طلبان خاتمی را قبول دارند.


مهرعلیزاده در پایان یادآور شد: منظور این است که اگر قرار باشد جمعی از اصلاح‌‎طلبان بر روی محوری همسویی داشته باشند قطعا باید خاتمی را به عنوان محور اجماع و همسویی و همفکری، انتخاب کنند.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها