هدایت 2700هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان به‌سمت تولید، اشتغال را رونق می‌دهد

نماینده مشکین‌شهر در مجلس گفت: نزدیک به 2700 هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان در کشور داریم که اگر بخشی از آن به سمت تولید هدایت شود اشتغال در کشور جان می‌گیرد.

هدایت 2700هزار میلیارد تومان نقدینگی سرگردان به‌سمت تولید، اشتغال را رونق می‌دهد
کد خبر: 439413
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۶ ۱۲:۴۱:۵۰

اعتمادآنلاین| محمود عباس‌زاده مشکینی نماینده مردم مشکین‌شهر و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره التهاب بازار و قیمت‌های ساعتی اجناس و کالاها و عدم نظارت دولت بر آن اظهار داشت: دولت در عرصه اقتصاد،‌ مدیریت متمرکز و عالمانه ندارد. چرا که به نظر می‌رسد وضعیت کشور را رها کرده است.

برخی‌ها به دنبال ایجاد نارضایتی برای مذاکره جدید هستند

عباس‌زاده مشکینی افزود: متاسفانه مسائل عمومی مردم بین دعواها و درگیری‌های جناحی و سیاسی فدا می‌شود و به نظر می‌رسد که عده‌ای در حال سوراخ کردن کشتی انقلاب هستند در حالی که همگان مسافر آن هستیم.

وی گفت‌: به نظر می‌رسد یک جریان خاص در حال برخی اقدامات به منظور افزایش فشارها برای کار خاصی است و می‌کوشد از ناحیه آن فشار به دنبال امتیاز گرفتن از حاکمیت است.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس خاطرنشان کرد: برخی اوقات برای عدم انجام کاری برخی مدیران و مسئولان فشار وارد می‌کنند و به وظایف‌شان عمل نمی‌کنند تا نارضایتی ایجاد شده و آن نارضایتی تهییج شده و اعلام شود که فلان امتیاز را از غربی‌ها بگیریم یا فلان امتیاز را نگیریم.

فکری برای 2700 هزار میلیارد تومان نقدینگی کنیم

عباس‌زاده مشکینی تصریح کرد: متاسفانه برخی اوقات اقتصاد، معیشت و ضرورت‌های زندگی مردم فدای جریانات سیاسی و مطالبات جناح‌ها و جریانات می‌شود.

وی گفت:‌ ما کشور بزرگ و ثروتمندی هستیم و نزدیک به 2700 هزار میلیارد تومان نقدینگی داریم که اگر بخشی از این نقدینگی سرگردان به سمت تولید هدایت شود تولید و اشتغال در کشور جان می‌گیرد و می‌توانیم مصیبت‌های گریبانگیر که دامنگیر تولید کشور است را رها کنیم.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس گفت: ما برای حمایت از تولید داخلی بایستی کارهای جدی انجام دهیم این در حالی است که شعار حمایت از تولید داخل را می‌دهیم اما حجم زیادی واردات داریم که به هیچ وجه تطابق ندارد.

وزارتخانه‌ها به دنبال شانه خالی کردن از زیربار مسئولیت نباشند

عباس‌زاده مشکینی افزود: متاسفانه بخشی نگری در حوزه‌های مختلف دولت و سازهای مختلفی که وزارتخانه‌های دولتی می‌زنند مشکلاتی را برای کشورمان ایجاد کرده است.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس گفت: نبایستی وزارتخانه‌های مختلف درباره سهم‌شان در بازار به دنبال شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت باشند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها