حراج آثار سهراب سپهری در «ساتبیز»

حراجی ساتبیز در جریان حراج آنلاین «آثار هنری قرن بیستم و خاورمیانه» مجموعه‌ای از آثار هنرمندان نامدار دوره مدرن و معاصر را از دو روز دیگر به مزایده می‌گذارد.

حراج آثار سهراب سپهری در «ساتبیز»
کد خبر: 439486
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۶:۳۶:۴۸

اعتمادآنلاین| در جریان حراجی پیش‌رو ساتبیز که با عنوان حراج آنلاین «آثار هنری قرن بیستم و خاورمیانه» از تاریخ 20 تا 27 اکتبر برگزار خواهد شد، بیش از 100 اثر هنری خاورمیانه به مزایده گذاشته می‌شود که در این بین مجموعه‌ای از آثار هنرمندان ایرانی نیز برای فروش ارائه می‌شود.

از جمله آثار ایرانی این حراجی به تعدادی از تابلوهای نقاشی مدرن «منوچهر یکتایی»، «منیر فرمانفرمائیان» و «بهمن محصص» می‌توان اشاره کرد.

اثری از «منیر فرمانفرمائیان»

به گفته مسوولان حراجی ساتبیز حراجی پیش‌رو یکی از قابل‌توجه‌ترین حراجی‌های آثار هنر مدرن ایرانی ساتبیز در سال‌های اخیر است.

در میان آثاری که در این حراجی ارائه خواهد شد یک نقاشی آبرنگ از «سهراب سپهری» با قیمت تخمینی 8 هزار تا 12هزار پوند، اثری از «فرامرز پیلارام» با قیمت تخمینی 60 تا 80 هزار پوند در کنار دو اثر از «مسعود عربشاهی» با قیمت‌های تقریبی 12 تا 18 هزار و 6 تا 8 هزار پوند به مزایده گذاشته خواهند شد.

اثری از «سهراب سپهری»

حراج آنلاین «آثار هنری قرن بیستم و خاورمیانه» آثاری از هنرمندانی را ارائه خواهد داد که پیشتر هرگز در ساتبیز به مزایده گذاشته نشده است؛ آثاری از «حسن قائمی» و «فریدون رحیمی آسا».

هفت اثر از هنرمندان شورای همکاری خلیج‌فارس نیز در این حراجی ارائه خواهد شد که در این بین سه مورد از این آثار به هنرمندان نامدار زن تعلق دارد.

همچنین یک تابلو نقاشی از «عبدالرحمان السلیمان» ـ نقاش مشهور اهل عربستان سعودی ـ به فروش گذاشته خواهد شد.

ضمن اینکه یکی از نفیس‌ترین مجموعه‌های هنر فلسطینی ساتبیز نیز در این تاریخ به مزایده گذاشته می‌شود.

اثری از «محمد احمد ابراهیم» هنرمند اماراتی که اخیرا به عنوان نماینده امارات در بینال ونیز 2020 انتخاب شد هم حضور دارد.

اثری از «محمود مختار» هنرمند مصری نیز با قیمت تخمینی 150هزار الی 200هزار پوند به فروش گذاشته می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها