کد خبر: 439508
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۸:۰۸:۰۴
| |

معاون وزیر خارجه روسیه:

همکاری فنی-نظامی با جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد یافت

در پی منقضی شدن محدودیت‌های تسلیحاتی علیه ایران، معاون وزیر خارجه روسیه با تاکید بر این که کشورش هراسی از تحریم‌های آمریکا ندارد، از توسعه و تداوم همکاری فنی-نظامی با جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

همکاری فنی-نظامی با جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد یافت
کد خبر: 439508
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۰۸:۰۸:۰۴

اعتمادآنلاین| سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه با توجه به پایان یافتن محدودیت‌های تسلیحاتی علیه ایران، گفت: روسیه از تحریم‌های آمریکا نمی‌ترسد زیرا به آن‌ها عادت کرده است.

وی افزود: روسیه در حال توسعه همکاری چندجانبه با ایران است و همکاری در زمینه نظامی-فنی بسته به نیازهای طرفین و آمادگی متقابل برای چنین همکاری‌هایی به روشی آرام ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری روسی تاس ضمن گزارش صحبت‌های ریابکوف، نوشت محدودیت صادرات سلاح‌های متعارف از ایران و واردات سلاح به این کشور روز یکشنبه پایان یافت.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز (یکشنبه) در آستانه پایان محدودیت‌های تسلیحاتی و ممنوعیت سفر تعدادی از شهروندان و مسئولان نظامی کشور بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد از امروز، جمهوری اسلامی ایران می‌تواند هرگونه سلاح و تجهیزات لازم را، از هر منبعی، بدون محدودیت قانونی و صرفا براساس نیازهای دفاعی خود تهیه کند و همچنین می‌تواند بر مبنای سیاست‌های خود تسلیحات دفاعی صادر کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها