گشت و گذار در شهرهای استرالیا تنها با برداشتن چند قدم ساده

اگر می‌خواهید خستگی خود را رفع کنید یا به دنبال راهی هستید که برای مدتی در آرامش و رفاه زندگی کنید ما شما را به یک جزیره‌ای زیبا و خوش آب، با سواحلی دیدنی، حیات وحش بی‌نظیر، فرهنگ و آداب و رسوم غنی و غذاهایی خوش‌طعم دعوت می‌کنیم.

گشت و گذار در شهرهای استرالیا تنها با برداشتن چند قدم ساده
کد خبر: 439666
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اگر می خواهید خستگی خود را رفع کنید یا به دنبال راهی هستید که برای مدتی در آرامش و رفاه زندگی کنید ما شما را به یک جزیره ای زیبا و خوش آب، با سواحلی دیدنی، حیات وحش بی نظیر، فرهنگ و آداب و رسوم غنی و غذاهایی خوش طعم دعوت می کنیم.

درصورتی که شما هم مثل بسیاری از توریست های دیگر دوست دارید تجربه ی لحظاتی چند از بغل کردن کوالا ها، دیدن کانگوروها، موج سواری و غواصی در آب های نیلگون و خروشان اقیانوس آرام را داشته باشید پس بد نیست به قول معروف آستین های تان را بالا زده و به دنبال اخذ ویزای توریستی استرالیا بیافتید.

بدون شک استرالیا زیباترین قاره جهان است. اخذ ویزای توریستی استرالیا برای سفر به سرزمینی پهناور با بیشترین تنوع گیاهی و زیستی، با عجایب طبیعی خارق العاده و بی نظیر، بهترین گزینه برای متفاوت سپری کردن تعطیلات است. مسافرت به استرالیا، تجربه ای زیبا و خاطره انگیز است که در هیچ جای دنیا، قابل دستیابی نیست. در یک کلام می توان گفت که استرالیا زیباست. به همین علت هم سالانه افراد بسیاری برای دریافت ویزا اقدام می کنند و به مقصد این سرزمین پهناور، بار سفر می بندند.

جالب است بدانید در میان افرادی که تنها برای آرامش روح و استراحت کردن قدم در خاک استرالیا می گذارند، تعداد بسیاری هم برای شرکت در سمینارها و رویدادهای تجاری و فرهنگی و دیدار اقوام و دوستان خود برای دریافت ویزای توریستی استرالیا اقدام می کنند. البته درخواست این ویزا و دریافت آن به همین راحتی ها نیست! شما باید پیش از هرچیز هدف تان را مشخص کنید سپس برای دریافت یکی از ویزاهای توریستی استرالیا اقدام کنید. احتمالا الان گیج می شوید و نمی دانید دقیقا چه کاری انجام دهید و چطور اقدام کنید؛ اصلا نگران نباشید. ما می توانیم آسان ترین و راحت ترین راه را پیش پای تان بگذاریم، فقط کافیست ادامه مطلب را بخوانید.

با ویزای توریستی استرالیا این بهشت را بیشتر بشناسید

شاید باورتان نشود اما بسیاری از افرادی که تصمیم به مهاجرت به استرالیا گرفتن حداقل یکبار با دریافت ویزای توریستی وارد این کشور شدند و به چشم خود شاهد سطح بالای زندگی و اقتصاد پیشرفته و زندگی آرام و ایده آل مردم این کشور بوده اند. اگر شما به دنبال چنین تجربه ای هستید پس وقت را تلف نکنید و همین حالا برای دریافت ویزای توریستی استرالیا اقدام کنید اما یک چیز را فراموش نکنید، دریافت این ویزای مثل نامش چندان ساده نیست!!!

استرالیا با طبیعتی دلچسب، کیفیت بالای زندگی و تنوع جمعیتی بسیار زیاد، مقصدی خاص برای مهاجرین و گردشگران است. در حال حاضر نیز اقتصاد بسیار قوی و مستحکم این کشور به یکی از دلایل استقبال از افرادی توانمند و ماهر، تبدیل شده. اگر برای اولین بار است که فکر گشت و گذار و سفر یا حتی مهاجرت، آن هم به استرالیا را در ذهن دارید، بهتر است با مشاوری توانمند صحبت کرده و روش های مهاجرت به استرالیا را با شرایط خود مقایسه نمایید.

0002

اما دلیل سفر به استرالیا یا مهاجرت به آن چیزی جز زیبایی، آب و هوای خوب، غذاهای خوشمزه و سواحل آفتابی است، امنیت می تواند یکی دیگر مهم ترین دلایلی باشد که افراد را مجاب می کند تا بار سفر ببندند و مدتی را در این کشور بگذرانند. استرالیا یک کشور مدرن و بسیار ثروتمند در یک قاره کوچک و به دور از سایر کشورها قرار گرفته است. همین موضوع نیز باعث شده امنیت همیشه در این کشور برقرار باشد. این مزایا و ویژگی ها سبب شده که استرالیا به یکی از کشورهای پربازدید در دنیا تبدیل شود. در طول سال ممکن است هزاران نفر فقط برای سفر و گشت و گذار در این سرزمین اقدام به اخذ ویزا کنند. همان طور که گفتیم علاوه بر این افراد، عده ای نیز به جهت انجام اموری خاص وارد استرالیا می شوند.

هر یک از افرادی که تمایل دارند با عنوان توریست وارد استرالیا شوند و در مدت زمان معین به تفریح، دیدار اقوام و دوستان و ... بپردازند، باید یکی از ویزاهای زیر را دریافت کند:

- ویزای توریستی

- ویزای توریستی فامیلی

- ویزای توریستی بیزنس

پارسی کانادا شما را از یک ریسک بزرگ نجات می دهد!

پیش تر هم گفتیم که شاید نام این ویزا ساده به نظر بیاید اما نحوه دریافت آن چندان هم آسان نیست. شاید با خودتان فکر کنید که قوانین این نوع ویزاها بسیار ساده است و می توانید ظرف چند روز به راحتی یکی از آن ها، خصوصا ویزای توریستی عادی را دریافت کنید. اما باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید! این موضوع کاملا درست است که قوانین آن ساده است اما دریافت آن را نمی توان امری راحت درنظر گرفت. شما برای هر اقدام این چنینی به مشورت و بررسی های بیشتر نیاز دارید. مخلص کلام؛ بهتر است برای دریافت چنین ویزایی هم ریسک نکنید و با برنامه ریزی قدم بردارید.

0003

ویزای توریستی استرالیا درعین سادگی، از درجه بالای اهمیت اخذ ویزا برخوردار است. براساس آمارهای اخیر تعداد افرادی که موفق به اخذ این ویزای توریستی شدن بسیار اندک هستند، بنابراین توصیه می شود اگر شما هم متقاضی دریافت ویزای توریستی استرالیا و سفر به این سرزمین هستید حتما از مشاورین و وکلایی که در زمینه ویزای توریستی استرالیا و مسائل حقوق بین الملل مطالعه داشتند و در این حیطه فعالیت های موفقی داشته اند مشورت گرفته و از توان و مشاوره آن ها استفاده نمایید.

اگر بازهم متقاعد نشدید که به یک وکیل مراجعه کنید، متاسفانه باید بگوییم که درصورتی که یک بار برای ویزای توریستی استرالیا اقدام کنید و در آن ناکام باشید سفارت استرالیا بسیار روی پرونده شما حساس شده و هر نوع اقدامی پس از آن را تحت تاثیر قرار خواهد داد، پس برای اخذ اطلاعات جامع در زمینه ویزای توریستی استرالیا، مدارک مورد نیاز برای دریافت آن، تکمیل فرم های مربوطه سفارت استرالیا برای ویزای توریستی و اموری از این قبیل، می توانید با یکی از وکلا یا مشاوران موسسه مهاجرتی پارسی کانادا ارتباط برقرار کرده و وقتی را برای مشاوره حضوری بگیرید. این را به خاطر داشته باشید که سفر به به زیباترین و امن ترین قاره جهان زمانی راحت است که بدانید دقیقا باید چه کار کنید و چه قدمی بردارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها