کد خبر: 439672
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۳:۵۱:۵۰
| |

امیرآبادی فراهانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس:

فساد سیستماتیک در کشور وجود ندارد

عضو هیات‌رئیسه مجلس گفت: فساد به صورت سیستماتیک در کشور وجود ندارد و قوانین مربوط به سوت‌زنی و افشای فساد در بسیاری از کشورهای جهان مطرح است.

فساد سیستماتیک در کشور وجود ندارد
کد خبر: 439672
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۳:۵۱:۵۰

اعتمادآنلاین| عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه فساد سیستماتیک در کشور وجود ندارد، گفت: قوانین مربوط به سوت‌زنی و افشای فساد در بسیاری از کشورهای جهان مطرح است.

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز پارلمان و در موافقت با طرح حمایت مالی از افشاکنندگان فساد گفت: موضوع بحث فوریت طرح مذکور است، ما در انتخابات به مردم قول دادیم که موضوعات اساسی مانند شفافیت آراء، مسائل معیشتی و مبارزه با فساد را به صورت جدی در مجلس پیگیری کرده و به قوه قضائیه در حوزه قانون‌گذاری کمک کنیم.

وی افزود: فساد به صورت سیستماتیک در کشور وجود ندارد و قوانین مربوط به سوت زنی و افشای فساد در بسیاری از کشورهای جهان مطرح است. در قانون اساسی به بحث امر به معروف و نهی از منکر اشاره شده و از طرفی جزو فروع دین ماست، بنابراین مجلس باید برای آن قانون داشته باشد.

امیرآبادی تصریح کرد: این طرح تبصره‌ای به ماده 46 قانون مجازات اسلامی اضافه می‌کند و فوریت این طرح به این دلیل است که ما به مردم برای مبارزه با فساد قول دادیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها