رئیس اتحادیه فروشندگان شوفاژ مطرح کرد:

فروش سهمیه‌‌ای پکیج در فصل سرما !

رئیس اتحادیه فروشندگان شوفاژ گفته است: با توجه به اینکه در فصل سرما تقاضا برای خرید پکیج بالا گرفته است فروش پکیج در بازار ساماندهی و مشروط شده است.

فروش سهمیه‌‌ای پکیج در فصل سرما !
کد خبر: 439715
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۷ ۱۵:۳۶:۵۳

اعتمادآنلاین| مشاهدات از بازار لوازم گرمایشی و سرمایشی حاکی از این است که پکیج سهمیه‌بندی شده است! در همین رابطه رئیس اتحادیه فروشندگان شوفاژ و تهویه مطبوع محدودیت فروش پکیج را تائید کرد و و در این رابطه می‌گوید « برای فروش پکیج دو شرط پیش‌روی نمایندگی‌ها و سپس مصرف‌کنندگان گذاشته‌اند.»

محمدباقر معتمد در پاسخ به این پرسش که آیا پکیج سهمیه‌بندی شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به اینکه در فصل سرما تقاضا برای خرید پکیج بالا گرفته است فروش پکیج در بازار ساماندهی شده است. با همکاری کارخانه‌ها، اتحادیه و نمایندگی‌های فروش پکیج شرط‌بندی شد. یعنی دریافت‌کنندگان پکیج یا باید مستندات لازم را برای خرید این کالا به نمایندگی‌ها نشان دهند که با تطبیق این مستندات پکیج به متقاضی ارائه می‌شود. همچنین در این مسیر وضعیت نمایندگی‌ها از دریافت پکیج کارخانه‌ها نیز کنترل می‌شود.

پکیج چگونه به دست مصرف‌کننده واقعی می‌رسد؟


این مسئول صنفی اضافه کرد: برای راستی آزمایی و کنترل بازار پکیج از نمایندگی‌ها وضعیت فروش آنها را می‌‎خواهیم. چنانچه نمایندگی‌ها سهمیه قبلی‌شان را فروخته باشند باید مدارک لازم (ارائه کارت نصب) را به کارخانه‌ها تحویل دهند. در غیر اینصورت اگر مداراکی ارائه نشود از ماه‌های آینده سهمیه جدید به نمایندگی‌ها تعلق نمی‌گیرد.

او اظهار کرد: با اجرای این طرح به دنبال آن هستیم که در این فصل سرما پکیج‌ها به دست مصرف‌کننده واقعی برسد و در این شرایط بازار وسایل گرمایشی گرفتار دلال‌ بازی نشود.

معتمد در پاسخ به این پرسش که پکیج چطور به دست مصرف‌کننده واقعی می‌رسد؟ گفت: آدرس منزل افراد را برای فروش پکیج دریافت می‌شود، نصاب به همراه خریدار به محل مورد نظر مراجعه می‌کند و در این شرایط پکیج به این افراد فروخته می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها