قرارداد زلاتان با میلان تمدید می‌شود؟

مینو رایولا مدیر برنامه‌های زلاتان 38 ساله در حالا برنامه‌ریزی برای مذاکره با میلان برای تمدید قرارداد این مهاجم سوئدی است.

قرارداد زلاتان با میلان تمدید می‌شود؟
کد خبر: 439877
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۸ ۱۱:۵۲:۲۹

اعتمادآنلاین| زلاتان ابراهیموویچ که در زمستان گذشته به حضور دو ساله‌اش در لس‌آنجلس گلکسی پایان داد و با قراردادی شش ماهه به میلان بازگشت، در همین مدت کوتاه تأثیرگذاری‌اش را بر این تیم نشان داد که همین مسئله مدیران باشگاه میلان را برای تمدید یک ساله قراردادش مجاب کرد. ایبرا که در فصل جاری هم شروع خوبی در میلان داشته و در سه بازی پنج گل برای روسونری به ثمر رسانده است، قصد دارد فراتر از قرارداد کنونی‌اش در میلان بماند.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سِرا»، مینو رایولا مدیر برنامه‌های زلاتان 38 ساله در حالا برنامه‌ریزی برای مذاکره با میلان برای تمدید قرارداد این مهاجم سوئدی است. ایبرا که به تازگی با شکست ویروس کرونا به میادین بازگشته است، با دو گلی که در دربی دلامادونینا زد، باعث شد تا میلان با نتیجه 2 بر یک اینتر، رقیب دیرینه خود را شکست دهد و با حفظ رکورد صد درصد پیروزی همچنان صدرنشین سری A باقی بماند.

طبق این گزارش، به نظر نمی‌رسد تا فصل بهار طرفین تصمیم جدیدی درباره تمدید یا عدم تمدید قرارداد بگیرند، اما ابراهیموویچ که به نظر از بودن در میلان خوشحال است، به دنبال تمدید قراردادش با این باشگاه است.

مهاجم پیشین تیم‌های یوونتوس، اینتر، بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد از زمان بازگشتش به میلان تاکنون در 23 بازی 16 گل برای روسونری به ثمر رسانده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها