کد خبر: 439971
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۸ ۱۵:۵۵:۲۰
| |

محمود فکری:

اولویت من تمدید قرارداد بازیکنان فعلی است

محمود فکری سرمربی استقلال گفت: به هر حال ما یک تعداد بازیکن داریم که اگر به آن‌ها اهمیت ندهیم، به آن‌ها برمی‌خورد. به هر حال بازیکنانی که اکنون سر تمرین هستند، شخصیت بازیکن استقلال شدن را دارند. در حال حاضر به داشته‌هایم فکر می‌کنم و تلاش می‌کنم که مشکلات حل شود.

اولویت من تمدید قرارداد بازیکنان فعلی است
کد خبر: 439971
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۸ ۱۵:۵۵:۲۰

اعتمادآنلاین| محمود فکری، سرمربی استقلال بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازی تدارکاتی این تیم با نفت مسجدسلیمان گفت: سیاست اولیه من و باشگاه این است که با بازیکنان قبلی تمدید و تلاش ما حفظ آن‌هاست. ما الآن یک سهمیه داریم اما مهم نیست و اولویت تمدید با بازیکنان و حل کردن مشکلات مالی است تا قراردادشان تمدید شود.


او ادامه داد: یک سری مشکلات از قبل وجود داشت و یکی سری مشکل مثل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تازه به وجود آمده که به هر حال تمرکز باشگاه روی پرداخت بدهی‌ها و باز شدن پنجره است. یک سری مسائل دیگر هم است که باید زودتر حل شود تا آماده لیگ شویم.

او درباره مشکلات این تیم و تکمیل نبودن استقلال گفت: به هر حال ما یک تعداد بازیکن داریم که اگر به آن‌ها اهمیت ندهیم، به آن‌ها برمی‌خورد. به هر حال بازیکنانی که اکنون سر تمرین هستند، شخصیت بازیکن استقلال شدن را دارند و اگر نخواهم به آن‌ها اهمیت دهم، این طرف را هم از دست می‌دهم. در حال حاضر به داشته‌هایم فکر می‌کنم و تلاش می‌کنم که مشکلات حل شود. هواداران حق دارند مطالبه‌های‌شان را به من بگویند اما این درست نیست که من مشکلاتم را به صورت رسانه‌ای به گوش باشگاه برسانم. مشکلات با گذشت زمان حل می‌شود و تیم تکمیل می‌شود اما الآن وقت بها دادن به این بازیکنان است.

سرمربی استقلال درباره وضعیت علی کریمی گفت: تمام این صحبت‌ها در خصوص علی کریمی هم صدق می‌کند.

او درباره این که آیا نمازی در لیست دستیارانش بود یا خیر؟ توضیح داد: ایشان به من پیشنهاد شده و من با او صحبت کردم. همزمان امید دفتری هم به من پیشنهاد شد و چون ایران بود، به تمرین آمد، رزومه و کار عملی او را دیدم و احساس کردم امید دفتری به ما می‌تواند کمک کند. از نمازی هم عذرخواهی می‌کنیم اما عذرخواهی آن شکلی لازم نیست زیرا ما با گزینه‌های‌مان صحبت می‌کنیم و سپس یکی را انتخاب می‌کنیم. نمازی مربی توانمندی است اما حضور او در استقلال منتفی است.

فکری درباره وضعیت بلبلی گفت: او با من صحبت کرد و شرایط روحی ماندن در استقلال را نداشت و با باشگاه صحبت کردیم که اگر بشود، او را با بازیکن دیگری معاوضه کنیم.

وی درباره حضور برهانی روی نیمکت تیم امید استقلال گفت: با من مشورت کرد و برنامه‌اش را به من گفت و من فکر می‌کنم اگر تعامل خوبی بین ما باشد، به آینده باشگاه بیش‌تر می‌تواند کمک کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها