سوت آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان با نبرد پاریس - منچستر زده می‌شود

فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از سه شنبه شب با برگزاری چند دیدار شروع می شود.

سوت آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان با نبرد پاریس - منچستر زده می‌شود
کد خبر: 440013
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۰۶:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 از امروز (سه‌شنبه 29 مهر) با برگزاری چند دیدار شروع می شود؛ فصلی که از ابتدا تحت تاثیر کروناست. هر چند در بعضی شهرهایی اروپا هواداران به صورت محدود می توانند در ورزشگاه ها حضور داشته باشند.

گروه E

چلسی - سویا

رن - کراسنودار

آبی های لندن فصل جدید لیگ برتر را با خرید چند بازیکن بزرگ با نوسان زیاد شروع کردند. توقف خانگی برابر ساوتهمپتون باعث شد این تیم 2 امتیاز دیگر از دست بدهد. شاگردان فرانک لمپارد که فصل گذشته نیز موفق به صعود از گروه خود شدند توسط بایرن مونیخ حذف شدند. تیم پرستاره اما ناهماهنگ چلسی در حالی به این دیدار می رسد که احتمالا مندی دروازه‌بان خود را باز هم در اختیار نداشته باشد و کپا آریزابالاگا جای او به میدان خواهد رفت.

سویا نیز در دیدار این هفته برابر گرانادا شکست خورد تا در رده 10 جدول لالیگا باشد. تیم یولن لوپتگی فصل قبل قهرمانی در لیگ اروپا را با شکست اینتر به دست آورد.

در دیگر دیدار این گروه رن در خانه پذیرای کراسنودار روسیه است.

گروه F

زنیت سن‌پترزبورگ - بروخه

لاتزیو - دورتموند

زنیت و بروخه هر دو فصل جدید را خوب شروع کردند و در این دیدار هواداران زنیت به صورت محدود حضور خواهند داشت. دو تیم می دانند که شانس زیادی برای صعود از گروه ندارند و به همین خاطر این دیدار برای هر دو تیم جدی است.

در دیگر دیدار لاتزیو که فصل جدید را ضعیف شروع کرده است و در دیدار برابر سامپدوریا نیز با 3 گل شکست خورد، در اولین حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از سال 2007 در خانه پذیرای بوروسیادورتموند است. چیرو ایموبیله که کفش طلای فوتبال اروپا را با 36 گل در فصل قبل کسب کرد برابر تیم سابق خود دورتموند قرار خواهد گرفت. با این حال او کار آسانی مقابل زردپوشان ندارد. مارکو رویس و ارلینگ هالند در بازی برابر هوفنهایم از دقیقه 75 به زمین آمدند تا برای این دیدار استراحت کرده باشند.

گروه G

دیناموکیف - یوونتوس

بارسلونا - فرانس واروش

یوونتوس که کریستیانو رونالدو را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد در اوکراین به دیدار دیناموکیف خواهد رفت. یووه قهرمان ایتالیا بدون رونالدو گلزن اول خود نتوانست در ابتدای هفته کروتونه را شکست دهد و برابر این تیم به تساوی رسید. حالا در اولین تجریه مربیگری پیرلو در لیگ قهرمانان، یووه امیدوار به شروع قدرتمندانه است.

در دیگر دیدار این گروه بارسلونا در خانه به دیداد فرانس واروش مجارستان خواهد رفت. فرانس واروش باید جدی گرفته شود. این تیم توانست در فصل جاری سلتیک و دیناموزاگرب را در لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد و حذف کند و قطعا برای خلق یک شگفتی به نیوکمپ خواهد رفت.

گروه H

پاری سن ژرمن - منچستریونایتد

لایپزیگ - باشاک شهیر

پاری سن ژرمن نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه به دیدار منچستریونایتد برود. دو فصل قبل منچستریونایتد توانست 3 بر یک پاریس را در خانه شکست دهد و یک برد بزرگ کسب کند.

شاگردان توخل با تمام توان خود در خانه میزبان یونایتد هستند و امیدوار هستند از شرایط نه چندان مطلوب حریف خصوصا در خط دفاع نهایت استفاده را ببرند.

در دیگر دیدار این گروه لایپزیگ در خانه در دیداری که به نظر نمی رسد چندان سخت باشد با باشاک شهیر ترکیه مصاف خوهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها