سارا فلاحی، نماینده مجلس:

بهترین راه دور زدن تحریم‌ها، تاکید بر تجارت و استفاده از دیپلماسی همسایگی است

نماینده ایلام در مجلس در شرایط تحریم و با دارا بودن مرز زمینی و آبی با 15 کشور همسایه، بهترین راه دور زدن تحریم‌ها، تاکید بر تجارت و استفاده از دیپلماسی همسایگی است.

بهترین راه دور زدن تحریم‌ها، تاکید بر تجارت و استفاده از دیپلماسی همسایگی است
کد خبر: 440163
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۱۳:۳۴:۱۰

اعتمادآنلاین| نماینده ایلام در مجلس با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان گفت:‌ با دارا بودن مرز زمینی و آبی با 15 کشور همسایه، بهترین راه دور زدن تحریم‌ها، تاکید بر تجارت و استفاده از دیپلماسی همسایگی است.

مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 29 مهرماه) با وزیر صمت دیدار کرده و مطالبات و مسائل این استان در حوزه‌های صنعتی و بازرگانی و تجاری را مطرح کردند.

در این نشست که استاندار ایلام، معاون اقتصادی استاندار و مدیرکل صمت استان حضور داشتند سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی مسائل مهم را در دو سطح ملی و استانی مطرح کرد.

وی در سطح ملی به وضعیت بازار، لجام‌گسیختگی قیمت‌ها و به خطر افتادن معیشت مردم اشاره کرد و از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست تا در راستای کنترل بازار، حرکتی جدی داشته باشد تا مردم بیشتر از این عصبانی نشوند.

فلاحی به لزوم پرداختن همزمان به تجارت و صنعت تاکید کرد و گفت: در شرایط تحریم و با دارا بودن مرز زمینی و آبی با 15 کشور همسایه، بهترین راه دور زدن تحریم‌ها، تاکید بر تجارت و استفاده از دیپلماسی همسایگی است و در این زمینه، استان ایلام با 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق، یک میانبر اساسی برای اقتصاد جمهوری اسلامی است.

نماینده ایلام در مجلس ضمن تاکید بر سرمایه‌گذاری روی مشاغل خرد و خانگی به واسطه زود بازده بودن آنها از وزیر صمت خواست در این زمینه گام بردارد که وزیر صمت می‌تواند ضمن سفر به ایلام از نزدیک شاهد این ظرفیت بالقوه بوده و پتانسیل‌های صنعتی و تجاری استان ایلام را رویت کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها