کد خبر: 440171
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۱۳:۵۶:۰۸
| |

سید جواد هاشمی، کارگردان و بازیگر سینما:

کمک کنیم چرخ جشنواره فیلم کودک و نوجوان بچرخد

سید جواد هاشمی کارگردان سینما، بر لزوم حمایت از جشنواره فیلم کودک و نوجوان تأکید کرد.

کمک کنیم چرخ جشنواره فیلم کودک و نوجوان بچرخد
کد خبر: 440171
|
۱۳۹۹/۰۷/۲۹ ۱۳:۵۶:۰۸

اعتمادآنلاین| سید جواد هاشمی کارگردان فیلم سینمایی «تورنا 2؛ جزیره فضایی»، درباره چرایی پذیرفتن ریسک ارائه فیلمش به جشنواره کودک و نوجوان آن هم در شرایط کرونایی گفت: اول اینکه این فیلم به صورت آنلاین اکران نمی‌شود و امکان دانلودش وجود ندارد.

از سویی از تولید این فیلم زمان زیادی می‌گذرد و مجبورم برای معرفی آن در جشنواره شرکت کنم. از همه مهمتر باید کمک کنیم چرخ جشنواره کودک بچرخد. رویدادی که آب باریکه توجه تهیه کنندگان، کارگردانان و خالقان اثر به عرصه کودک است و اگر قرار باشد جشنواره کودک و نوجوان نباشد، پس چه جایگاهی و بستری برای معرفی فیلم‌های این حوزه وجود دارد؟!

وی درباره نکات قابل تأمل فیلمش اظهار کرد: در این فیلم سه نکته آموزشی برای بچه‌ها وجود دارد؛ نکته اول لحظه اوج فیلم است که شخصیت اصلی می‌گوید خدا کمک می‌کند اگر من دروغ نگویم و اشتباه نکنم و هرکس اشتباه کند، تاوانش را می‌دهد.

نکته دوم لحظه‌ای است که راستین عزیز پور به خاطر دوستش از جان می‌گذرد و برای کمک به او به شرایط سختی برمی‌گردد و این سکانس مفهوم ایثار و گذشت را نشان می‌دهد. جسارت و توان بچه‌ها در مقابله و مواجهه با خطرات و اتفاقات را هم در این فیلم به تصویر می‌کشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها