کد خبر: 440243
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۰۸:۰۰:۱۰
| |

نتایج شب اول هفته اول لیگ قهرمانان اروپا:

پیروزی دوباره شیاطین سرخ در پاریس / آتش‌بازی شاگردان کومان در بندر بارسلون

شب اول از هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری منچستریونایتد، بارسلونا و لاتزیو و توقف چلسی و شکست پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند خاتمه یافت.

پیروزی دوباره شیاطین سرخ در پاریس / آتش‌بازی شاگردان کومان در بندر بارسلون
کد خبر: 440243
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۰۸:۰۰:۱۰

اعتمادآنلاین| در مهم‌ترین بازی امشب از گروه E، منچستریونایتد که مهمان پاری‌سن‌ژرمن بود همانند 2 فصل پیش در خانه این حریف برنده شد. برد 2 بر یک شیاطین‌سرخ در حالی رقم خورد که دقیقه 21 گل نخست را فرناندس از روی نقطه‌پنالتی زد. ضربه نخست برونو را ناواس مهار کرد، اما داور رأی به تکرار آن داد. دقیقه 54 ارسال کرنر نیمار را مارسیال با ضربه سر وارد دروازه خودی کرد. رشفورد در دقیقه 86 دوباره در پاریس گل زد و خاطره آن بازی تاریخی را زنده کرد تا تیمش مجدداً در پاریس برنده شود.

1

در دیگر بازی این گروه لایپزیش که شگفتی‌ساز فصل پیش بود با 2 گل استانبول باشاکشهیر را برد. آنخلینیو مدافع چپ اسپانیایی 2 مرتبه در دقایق 16 و 20 برای تیم آلمانی گل زد.

در گروه E، سویا که فصل قبل قهرمان لیگ اروپا شده بود در استمفوردبریج موفق شد با یک امتیاز زمین را ترک کند. نبرد چلسی و سویا در نهایت با تساوی بدون گل تمام شد.

دیگر بازی این گروه بین رن و کراسنودار هم برنده نداشت. در این دیدار که با تساوی یک-یک به پایان رسید، گیراسی در دقیقه 56 از روی نقطه پنالتی برای رن و رامیرس در دقیقه 59 برای کراسنودار گل زدند.


در گروه F، دورتموند نخستین بازی‌اش را 3 بر یک به لاتزیو باخت. تیم ایتالیایی توسط ایموبیله در دقیقه 6، هیتس (گل‌به‌خودی) در دقیقه 23 و آکپا آکپرو در دقیقه 76 به گل رسید و هولاند در دقیقه 71 تک‌گل زنبورها را زد.

1

دیگر بازی این گروه را بروژ 2 بر یک از زنیت برده بود.

در گروه G هم بارسلونا بازی نخست این فصلش در لیگ قهرمانان اروپا را 5 بر یک از فرنتس‌واروش برد. مسی در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی، فاتی در دقیقه 42، کوتینیو در دقیقه 52، پدری در دقیقه 82 و دمبله در دقیقه 89 برای بارسا و خارانتین در دقیقه 70 از روی نقطه پنالتی برای تیم مجارستانی گل زدند.

1

یوونتوس هم ساعاتی قبل در دیگر بازی این گروه با 2 گل از سد دیناموکیف گذشت.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها