کد خبر: 440306
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۰:۳۲:۴۴
| |

سید کاظم موسوی، نماینده اردبیل در مجلس یازدهم:

نمایندگان به جای ورود به اعدام رئیس‌جمهوری، به وظایف ذاتی خود بپردازند

یک نماینده مجلس یازدهم گفت: هنگامی که دولت تسامح  و تساهل می‌کند یا در ادای وظیفه و اجرا اشتباهاتی دارد مجلس باید نظارت قوی خودش را به منصه ظهور بگذارد اما این که (رئیس‌جمهور) اعدام شود و یا نشود، دست ما نیست و ارتباطی ندارد.

نمایندگان به جای ورود به اعدام رئیس‌جمهوری، به وظایف ذاتی خود بپردازند
کد خبر: 440306
|
۱۳۹۹/۰۷/۳۰ ۱۰:۳۲:۴۴

اعتمادآنلاین| سید کاظم موسوی، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی درباره این که رفتار و گفتار برخی از نمایندگان مجلس این روزها حواشی‌های بسیاری ایجاد کرده است، گفت: آقای دکتر روحانی اعدام شود یا نشود، دست نماینده نیست، تخلفات یک شخص حال هرکسی که می‌خواهد باشد باید برای دستگاه قضا محرز شود و مرجع قانونی برای تصمیم گیری درباره اشخاص این قوه است.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین خاطرنشان کرد: اگر برای دستگاه قضا محرز شود شخصی تخلف کرده است مجازاتی را برای حرکات مجرمانه‌اش در نظر می‌گیرد حال فرقی هم نمی‌کند این فرد چه شخصی می‌خواهد باشد.

وی با بیان این‌که وظیفه مجلس شورای اسلامی مشخص است، عنوان کرد: مجلس و نمایندگان ملت آن هم مجلس انقلابی، بنا به تعبیر حضرت آقا وظیفه ای دارد و باید سعی کنیم روی آن مبنایی که وظیفه ذاتی هر کدام از ماست، عمل کنیم.

موسوی با بیان این‌که وظیفه نمایندگان قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است، اظهار داشت: هنگامی که دولت تسامح و تساهل می‌کند یا در ادای وظیفه و اجرا اشتباهاتی دارد مجلس باید نظارت قوی خودش را به منصه ظهور بگذارد اما این که اعدام شود و یا نشود، دست ما نیست و ارتباطی ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت متولی امور است و امکانات به صورت امانت دست ایشان سپرده شده است. اگر کاری کند که مردم به تنگنا برسند و با مشکل مواجه شوند حتما یک سوالاتی مطرح می‌شود؛ آنان می‌پرسند چرا این اتفاقات افتاده است و ما باید برای این چراها پاسخ داشته باشیم و از سوی دیگر این چراها آقای روحانی را زیر سوال می‌برد.

وی با بیان این که رئیس‌جمهور انسان عاقل و توانمندی است، اظهار داشت: امروز معیشت مردم بسیار سخت شده است و انتظار مردم از آقای دکتر روحانی قطعا این نحوه اداره کشور نبوده است و ایشان باید برای رفع مشکلات تلاش کنند.

موسوی گفت: امیدوارم مجلس با درایت به بررسی موضوعات بپردازد و کارها را به صورت کارشناسی و بدون آسیب به سیستم اجرا کند تا معضلات و مشکلات کشور رفع شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها