اولین آلبوم رسمی ستاره نوجوان «عصر جدید» به‌زودی منتشر می‌شود

پارسا خائف خواننده نوجوان موسیقی ایرانی که در فصل اول برنامه «عصر جدید» به‌عنوان یکی از نفرات برگزیده معرفی شد، به زودی اولین آلبوم خود را به آهنگسازی مهیار علیزاده منتشر می‌کند.

اولین آلبوم رسمی ستاره نوجوان «عصر جدید» به‌زودی منتشر می‌شود
کد خبر: 440473
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۱ ۱۰:۴۳:۲۷

اعتمادآنلاین| مهیار علیزاده آهنگساز شناخته شده موسیقی ایرانی که طی سال‌های اخیر با چندین آلبوم پرفروش به خوانندگی هنرمندانی چون علیرضا قربانی، همایون شجریان و تعدادی دیگر به عنوان یکی از هنرمندان شاخص حوزه آهنگسازی معرفی شده آهنگسازی اولین آلبوم رسمی پارسا خائف خواننده نوجوان موسیقی ایرانی را به عهده گرفته است.

در آلبوم پارسا، علاوه بر قطعات فارسی که در آن‌ها از اشعار شاعرانی چون حضرت مولانا و اساتیدی نظیر استاد هوشنگ ابتهاج و محمدعلی بهمنی بهره برده شده، دو قطعه فولکلوریک ترکی نیز با تنظیم و نگاه متفاوت مهیار علیزاده پیش روی شنوندگان قرار می‌گیرد.

اولین اثر رسمی پارسا خائف «هفت الف» نام دارد که به آهنگسازی مهیار علیزاده طی روزهای آینده در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. در این آلبوم که از حال و هوای موسیقی ارکسترال برخوردار است نوازندگانی چون کیمیا شعربافیان، پدرام فریوسفی، آرمین مرشد، بابک باربد، روژان محمدی، شهریار موسایئف، شیرزاد فتحعلیئف، علی رحیمی، مریم هاتف، مهیار علیزاده و فریدون بهرامی حضور دارند.

خائف که قبل از به شهرت رسیدنش در مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» در جشنواره‌های موسیقی «نوای خرم» و «جوان» نیز به عنوان هنرمند برتر معرفی شده بود، طی ماه‌های اخیر ضمن حضور در ایونت های مختلف تبلیغاتی که با واکنش‌های مثبت و منفی هم رو به رو بود دو تک آهنگ «خیال تو» و «سرخی سیب» به آهنگسازی مسعود تدینی را در فضای مجازی منتشر کرده بود.

پارسا خائف آبان ماه سال 1398 نیز برنده جایزه ویژه فستیوال «گراند پریکس» موسیقی موغام کشورهای اسلامی شد. در این فستیوال بین‌المللی که هنرمندان کشورهای اسلامی از کشورهایی چون ایران، جمهوری آذربایجان، ترکیه، عراق، مصر، ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان و قرقیزستان شرکت داشتند پارسا خائف به نمایندگی از کشورمان به مسابقات فینال راه یافته و برنده جایزه ویژه شد.

این خواننده نوجوان همچنین تیتراژ برنامه تلویزیونی «میدون» شبکه سوم سیما را به آهنگسازی فرید سعادتمند ارائه کرد بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها