اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستورکار هفته آینده مجلس یازدهم

بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، قرائت گزارش بررسی وضعیت بازار سهام و فولاد و همچنین بررسی تحقیق و تفحص از مناطق آزاد اروند و قشم و پتروشیمی باختر بخشی از دستور کارهای مجلس در هفته آینده است.

اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری در دستورکار هفته آینده مجلس یازدهم
کد خبر: 440505
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۱ ۱۲:۲۴:۲۱

اعتمادآنلاین| دستور کار جلسات علنی هفته آتی مجلس شورای اسلامی در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (5 تا 7 آبان ) اعلام شد.

بر همین اساس، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد طرح دوفوریتی اصلاح تبصره‌های 1 و 2 ماده واحده قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی (اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح یک فوریتی تامین کالاهای اساسی و همچنین گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش (اعاده شده از شورای نگهبان) بخشی از دستور کارهای پارلمان است.

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه توقف اجرای احکام خلع ید و قلع و قمع ورزشگاه‌ها و سایر تأسیسات و اماکن ورزشی تابع وزارت ورزش و جوانان (اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه تاسیس صندوق بیمه همگانی حوادث طبیعی (اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز (اعاده شده از شورای نگهبان) و همچنین گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه سلامت (اعاده شده از شورای نگهبان) دیگر دستور کارهای نمایندگان در هفته آتی است.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح استفساریه بند 2 ماده 2 قانون مالیات‌های مستقیم (اعاده شده از شورای نگهبان)، گزارش کمیسیون عمران در مورد لایحه موافقتنامه بین دولت‌های ساحلی دریای خزر در زمینه حمل و نقل و همچنین گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری صربستان دستور کارهای هفته آینده مجلس است.

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه عضویت سازمان فضایی ایران در فدراسیون بین المللی فضانوردی، گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان‌های آموزش فنی و حرفه‌ای کشور،گزارش کمیسیون آیین‌نامه داخلی در مورد طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس وگزارش کمیسیون اقتصادی در مورد رد لایحه الحاق یک تبصره به ماده 5 قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور دستور کارهای بعدی پارلمان است. ضمن اینکه سوال رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد از وزیر راه و شهرسازی در روز سه شنبه در دستور است.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار و وزارت امور دارایی و اقتصادی، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت مطالبات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی بازار فولاد و همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری انبارهای شهید شاهوی شهر گلستان شهرستان بهارستان از دیگر دستور کارهای نمایندگان است.

گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند، گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد منطقه آزاد قشم و همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تحقیق تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری هلدینگ پتروشیمی باختر به بخش خصوصی بخشی دیگر از دستور کارهای صحن علنی مجلس در هفته آتی است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها