سایت عبری:

البرهان مخفیانه با مشاوران ترامپ و نتانیاهو دیدار کرده است

یک سایت عبری زبان مدعی شد، رئیس شورای انتقالی سودان به شکل محرمانه با مشاوران رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.

البرهان مخفیانه با مشاوران ترامپ و نتانیاهو دیدار کرده است
کد خبر: 440580
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۱ ۱۶:۵۲:۴۰

اعتمادآنلاین| سایت عبری زبان والا امروز (پنج‌شنبه) مدعی شد، دو تن از مشاوران بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دو تن از مشاوران دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در خارطوم، پایتخت سودان برای فراهم کردن شرایط لازم برای اعلام توافق عادی‌سازی میان سودان و رژیم صهیونیستی با عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای انتقالی سودان محرمانه دیدار کردند.

این سایت عبری زبان به نقل از منابع مربوطه گزارش داد، گفت‌وگوها با البرهان و برخی دیگر از مسؤولان سودانی تا پیش از اعلام پایان قطعی روابط میان دو طرف سودانی و اسرائیلی در چند روز آینده و آغاز روند عادی‌سازی ادامه خواهند داشت.

همچنین الی کوهن، وزیر اطلاعات اسرائیل، در گفت‌وگو با شبکه 13 تلویزیون این کشور اظهار داشت:«عادی‌سازی روابط اسرائیل با سودان همزمان با تصمیم آمریکا مبنی بر حذف خارطوم از لیست کشورهای حامی تروریسم بسیار نزدیک است».

روزنامه «یسرائیل هیوم» نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل نیز اعلام کرد که پس از امارات متحده عربی و بحرین، سودان نیز توافق عادی‌سازی روابط با تل‌آویو را امضا می‌کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها