فیلم «سازهای ناکوک» در روز دوم اکران آنلاین قاچاق شد

فیلم سینمایی «سازهای ناکوک» با محرومیت از اکران در سینماها به دلیل کرونا، از 30 مهر وارد مدار اکران آنلاین شد و در کمتر از 24 ساعت، نسخه قاچاق فیلم توسط چند سایت غیرمجاز و همچنین در فضای تلگرام در دسترس عموم قرار گرفت.

فیلم «سازهای ناکوک» در روز دوم اکران آنلاین قاچاق شد
کد خبر: 440714
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۲ ۱۹:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم سینمایی «سازهای ناکوک» با محرومیت از اکران در سینماها به دلیل کرونا، از 30 مهر وارد مدار اکران آنلاین شد و در کمتر از 24 ساعت، نسخه قاچاق فیلم توسط چند سایت غیرمجاز و همچنین در فضای تلگرام در دسترس عموم قرار گرفت.

علی حضرتی کارگردان این فیلم با اعلام این خبر به اعتمادآنلاین گفت: لازم به توضیح نیست که این مشکلِ همه تهیه‌کنندگان سینماست که در بحران کنونی، حتی شانس بازگشت بخشی از سرمایه خود را از طریق پلتفرم‌ها نیز از دست می‌دهند. اینکه سایتی، به طور رایگان تولیدات سینمای ایران را به حراج می‌گذارد و هیچ مرجعی در این زمینه دغدغه برخورد ندارد، جز تعمدی برای نابودی جریان تولید در سینما، چه تعریف دیگری دارد؟

او ادامه داد: واضح است کسی به داد سینمای ایران نمی‌رسد و رسانه ملی نیز خیال فرهنگ‌سازی در این مورد ندارد. پس چاره‌ای نیست جز تلاش متحدانه و پبگیر خود سینماگران برای اشاعه این آگاهی و ترغیب همکاران و سینمادوستان به حمایت از یکدیگر.

علی حضرتی در پایان تاکید کرد: این، نه یک درخواست شخصی، بلکه یک درخواست صنفی است از همه تهیه‌کنندگان و صنوف تألیفی در سینمای ایران، که با حمیّت و جدّیت از موجودیت این سینما و جریان تولید آن و حقوق همکاران خود حمایت کنند و اجازه ندهند که هر راهی پیش روی سینمای ایران باز می‌شود، به بن‌بست کشانده شود.

در فیلم «سازهای ناکوک» به تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور، بازیگرانی همچون هنگامه قاضیانی، غزل شاکری و حامد کمیلی بازی می‌کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها