کد خبر: 440744
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا | رونمایی از کنسرت‌هایی که کاملا فاصله‌گذاری‌ اجتماعی را رعایت می‌کنند

ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی را متوقف کرد تا این فعالیت‌ها قربانی بزرگ این ویروس لقب بگیرند. اما در یکی از شهرهای آمریکا از آخرین متد برگزاری کنسرت‌های موسیقی در سایه شیوع ویروس کرونا پرده‌برداری شد.

ویروس کرونا | رونمایی از کنسرت‌هایی که کاملا فاصله‌گذاری‌ اجتماعی را رعایت می‌کنند
کد خبر: 440744
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۵ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در سایه ادامه شیوع ویروس کرونا شغل‌ها و برنامه‌های متعددی در جهان به حال تعلیق در آمد. ویروس کرونا در این بین بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی را هم متوقف کرد تا این فعالیت‌ها قربانی بزرگ ویروس کرونا لقب بگیرند. اما در یکی از شهرهای آمریکا از آخرین متد برگزاری کنسرت‌های موسیقی در سایه شیوع ویروس کرونا پرده‌برداری شد.

به گزارش اعتمادآنلاین به نقل از «سی ان ان»، گروه موسیقی راک «فلامینگ لیپس» اقدام به برگزاری کنسرتی آزمایشی با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های فاصله‌گذاری مربوط به شیوع ویروس کرونا کرده است.

تصاویری که از این کنسرت منتشر شده، 100 حباب بزرگ قابل باد شدن را نشان می‌دهد که در هر یک از آنها یک فرد حضور دارد. به گفته برگزارکنندگان، این کنسرت برای آزمایش برگزاری کنسرت‌ها در آینده نزدیک و در سایه احتمال ادامه‌دار بودن شیوع ویروس کرونا انجام گرفته است.

این گروه در کنسرت آزمایشی خود که در اوکلاهماسیتی برگزار شد، دو ترانه از آلبوم جدیدشان را اجرا کردند.

در این کنسرت علاوه بر خوانندگان که در حباب‌های پلاستیکی قرار داشتند ،تمامی حاضران نیز هر یک حباب مخصوص خود را داشت.

خواننده این گروه به «سی ان ان« گفت: فکر نمی‌کنم کسی در ماه مارس گذشته تصور می‌کرد که شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند و هشت ماه به درازا بکشد. همه ما تصور می‌کردیم مشکل یک یا حداکثر دو ماه باشد اما اکنون ما به فکر تعامل و همزیستی با این ویروس هستیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها