کد خبر: 440782
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ۰۹:۱۶:۵۹
| |

نوروزی، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مطرح کرد:

لزوم مقدم دانستن پیشگیری بر درمان در حوزه مبارزه با کرونا

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تاکید بر لزوم مقدم دانستن پیشگیری بر درمان در حوزه مبارزه با کرونا، اطلاع‌رسانی از سوی رسانه، ضدعفونی معابر و توزیع ماسک را جزو مباحث حائز اهمیت این حوزه عنوان کرد.

لزوم مقدم دانستن پیشگیری بر درمان در حوزه مبارزه با کرونا
کد خبر: 440782
|
۱۳۹۹/۰۸/۰۳ ۰۹:۱۶:۵۹

اعتمادآنلاین| یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ضمن تاکید بر لزوم مقدم دانستن پیشگیری بر درمان در حوزه مبارزه با کرونا، اطلاع‌رسانی از سوی رسانه، ضدعفونی معابر و توزیع ماسک را جزو مباحث حائز اهمیت این حوزه عنوان کرد.

حسن نوروزی با اشاره به شرایط نامطلوب شیوع کرونا ویروس در کشور بیان کرد: محدودیت لازم است ولی نمی توان آن را به ایجاد فشار تبدیل کرد، من معتقدم استفاده از ماسک و توجه به فاصله‌گذاری‌ها باید مورد توجه باشد و مباحث مورد نظارت قرار گیرد، ولی از سوی دیگر بازار بیش از این تحمل تعطیلی را ندارد.

وی افزود: به جای اینکه فشار به مردم وارد شود فشار باید بر دولت باشد، برای مثال شهرداری‌ها باید روزانه در چندین وعده با استفاده از ماشین‌های آتش‌نشانی خیابان‌ها را ضدعفونی کنند و اقلام بهداشتی مانند ماسک توزیع کنند تا شاهد کاهش آمار باشیم.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: تمرکز ما باید بیشتر بر ضدعفونی کردن معابر و توزیع ماسک باشد یعنی باید بیشتر به امر پیشگیری و کنترل شهری توجه کنیم، شهرداری‌ها باید وارد میدان شوند و به این مهم توجه کنند، اگرچه مردم هم باید در مقابل این امر به رعایت پروتکل‌ها توجه لازم را داشته باشند.

نوروزی اضافه کرد: از سوی دیگر صداوسیما هم باید درخصوص لزوم استفاده از مواد غذایی و خوراک مناسب این شرایط و چگونگی رعایت پروتکل‌ها برنامه‌های مناسبی ارائه کند، اطلاع‌رسانی از سوی رسانه، ضدعفونی معابر و توزیع ماسک باید مورد توجه باشد چراکه پیشگیری بر درمان مقدم است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها